قاضی زاده هاشمی در آستانه اشرفیه مطرح کرد

شهدایی مانند شهید خوش سیرت از معجزات مکتب امام اند/ انقلاب اسلامی محور رشد تربیت و کمال طلبی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: مکتب امام(ره) معجزات بزرگی مثل شهید «خوش سیرت» و حاج «قاسم سلیمانی» و… را به دنیا عرضه کرد که تمام معادلات دشمن را بهم ریخته است.

شهدایی مانند شهید خوش سیرت از معجزات مکتب امام اند/ انقلاب اسلامی محور رشد تربیت و کمال طلبی

به گزارش ۸دی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم یادواره سردار شهید مهدی خوش سیرت در آستانه اشرفیه، با بیان اینکه استکبار به دنبال ناکارمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب آن چیزی که دوام و بقای جمهوری اسلامی را تضمین کرده است فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است و زنده نگه داشتن این فرهنگ از مهم‌ترین اولویت‌های امروز جامعه ما است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استکبار با نفوذ فرهنگی و هزینه‌های گزاف به دنبال شبهه افکنی و سیاه نمایی اوضاع اجتماعی ایران است، بیان کرد: باید هوشیار باشیم تا در دام توطئه‌های دشمنان اسیر نشویم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: مکتب امام(ره) معجزات بزرگی مثل شهید «خوش سیرت» و حاج «قاسم سلیمانی» و… را به دنیا عرضه کرد که تمام معادلات دشمن را بهم ریخته است.

وی بیان کرد: دشمن می گوید بعد از ۴۰ سال انقلاب به آن نتایجی که می‌خواست، نرسیده است ولی این حرف از اساس دروغ است.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اهداف انقلاب گفت: انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت نه به خاطر اینکه انقلابی در ادامه انقلاب هایی همچون انقلاب فرانسه و شوروی و… باشد بلکه انقلاب اسلامی آمد تا دین را در بستر زندگی مردم جاری کند و محور رشد تربیت و کمال طلبی شود. انقلاب اسلامی آمد تا دین خدا، کلمه توحید و بندگی خدا موضوع عالم باشند نه هیچ کس دیگر و در این بستر هم به لحاظ فردی و اجتماعی کارآمدی خود را نشان داده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، شهدا را چلچراغ هدایت دانست و گفت: در هر استانی که می رویم شهدا ستارگان فروزانی هستند که پای انقلاب اسلامی ایستادند تا در مسیر یاس، شبهه و انحراف خط روشن را نشان ملت دهند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه کدام جذبه میلیونها انسان را در سراسر عالم دور نام “حاج قاسم” جمع می کند تا کودکان را به نام او قسم دهند که پیرو امام و مکتب اسلام می مانند، گفت: کدام شخصیت را غیر از امام حسین( ع) سراغ دارید که چنین جذبه ای داشته است غیر از شهدا، چون شهدا هم پیروان مکتب حسین(ع) و برخاسته از آن حزب و نگاه هستند.

وی با اشاره به پرورش افرادی مانند شهید «مهدی خوش سیرت» در مکتب امام، تصریح کرد: حضور مردم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بیانگر آن است که مردم به سمت شهدا جذب می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، خاطر نشان کرد: این انقلاب در بستر فردی شخصیت های ممتازی مثل شهید «مهدی خوش سیرت» ساخت که وقتی خدا پرده از جلوی بخشی از چهره شهید کنار زد تازه با این معنا آشنا شدیم که چه بسا انسان هایی به کمال و قرب رسیده‌اند و در دوره حیات خود چه چیزهایی را درک کرده اند که ما از آنها غافلیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه