افزایش نانوایی های پخت شب با هدف سهولت خرید مردم در آستارا

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آستارا از افزایش دوبرابری نانوایی‌های پخت شب و تامین آرد مورد نیاز برای آنها، با هدف فراوانی نان و سهولت خرید مردم با توجه به گردش پذیر بودن این شهرستان خبر داد.

افزایش نانوایی های پخت شب با هدف سهولت خرید مردم در آستارا

به گزارش ۸دی، “جمشید مهدوی” معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آستارا  از افزایش نانوایی‌های پخت شب به ۴۳ مورد و تامین آرد مورد نیاز برای آنها، با هدف فراوانی نان و سهولت خرید مردم خبر داد.

وی افزود: برنامه پخت شب نانوایی ها با پیگیری فرمانداری آستارا و موافقت معاونت اقتصادی استانداری گیلان و همکاری و مساعدت اداره کل غله استان تدوین و ساعت فعالیت این نانوایی ها از ساعت ۲۰ تا ۲۳ تعیین شده است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آستارا ادامه داد: در حال حاضر برای ۲ هفته پخت شبانه این نانوایی ها، یک هزار و ۷۵۰ کیسه آرد شارژ شده است و این نانوایی ها در شهرهای آستارا، لوندویل، شهرک عباس آباد و برخی روستاها به پخت بربری و لواش اقدام می کنند.

در اوایل خرداد ماه جاری با تصمیم شورای آرد و نان فرمانداری آستارا ۲۰ نانوایی برای پخت شبانه در این شهرستان منظور شده بود و این اقدام ها برای کاهش صف مردم در نانوایی ها و تسهیل خرید با توجه به گردشگذیر بودن این شهرستان انجام می گیرد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه