آماده باش نیروهای امدادی گیلان در پی وقوع زلزله در حوالی جیرنده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اعزام نیروهای ارزیاب هلال احمر به منطقه جیرنده رودبار در پی وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری خبر داد و گفت: نیروهای امدادی این جمعیت و خانه های هلال‌احمر گیلان به حالت آماده باش درآمدند و تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

آماده باش نیروهای امدادی گیلان در پی وقوع زلزله در حوالی جیرنده

به گزارش هشت دی، “سیاوش غلامی” مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران از اعزام نیروهای ارزیاب هلال احمر به منطقه جیرنده رودبار در پی وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری خبر داد و گفت: نیروهای امدادی این جمعیت و خانه های هلال‌احمر گیلان به حالت آماده باش درآمدند.

وی ضمن اشاره به وقوع زمین لرزه ای با بزرگی ۴.۶ ریشتر در حوالی جیرنده رودبار خبر داد و گفت: طبق گزارش لرزه نگاری، این زلزله ساعت ۲۰:۰۰:۲۰ امشب، ۲۴ خرداد در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، افزود: در پی زلزله اخیر که کانون آن منطقه جیرنده رودبار بوده است، ضمن اعزام نیروهای امدادی پایگاه های امداد و نجات شهرستان رودبار به منطقه و ارزیابی زمین لرزه، کلیه پایگاه های امداد و نجات و خانه های هلال این شهرستان و استان به حالت آماده باش درآمدند.

وی با اشاره به اینکه ابتدا اعزام گروههای ارزیاب به منطقه را داشتیم، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

غلامی همچنین از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کرده و نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده توسط مراجع ذیصلاح را رعایت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در انتها افزود: مردم برای گزارش حادثه می توانند به صورت شبانه روزی با ندای امداد(۱۱۲) تماس حاصل نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه