حسن عباسی در رشت مطرح کرد:

جنگ ترکیبی که در دنیا راه افتاده جنگ شکم و نان است/ جشنواره کن تا ابد توسط ملت ایران بایکوت شد

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه آمریکایی‌ها راه شکست حکومت های دینی را روش حوا، یعنی استفاده از زنان می دانند گفت: از منظر آمریکایی ها و اروپایی ها هبوط در جمهوری اسلامی تنها از طریق زنان رخ می دهد لذا چند زن را در کن به عنوان الگو معرفی می کنند اما اگر با دین و اعتقادات ما مبارزه کنند ریشه سلبریتی گرایی را در کشور از ته می‌زنیم.

جنگ ترکیبی که در دنیا راه افتاده جنگ شکم و نان است/ جشنواره کن تا ابد توسط ملت ایران بایکوت شد

به گزارش خبرنگار ۸دی، “حسن عباسی” عصر امروز در اجتماع امام رضایی‌ها با موضوع ناگفته‌های عنکبوت کن در گلزار شهدای رشت با اشاره به اینکه دشمنان از اسلام می‌ترسند و به بزرگان دینی توهین مستقیم می‌کنند اظهار کرد: هیچ پیامبر و امام معصومی به تعداد شهدای کشور یار و همراه نداشتند.

رئیس اندیشکده یقین افزود: وجود تعداد زیادی شهید در هر شهر که در رکاب ولایت درد انبیا و ائمه را داشتند، منجر شده که تیر شیطان به سنگ بخورد و ابلیس نیز ناچارا دست به توهین و تحقیر زده و این نشانه آن است که شیاطین به لحظات آخر خود رسیده اند.

“سلام فرمانده” رزق الهی است

وی با بیان اینکه سرود سلام فرمانده رزق الهی است که امروز در ۲۰ کشور دنیا اجرا می شود بیان کرد: سربازان دهه نودی حضرت در جهان ادای احترام نظامی می کنند که این ادای احترام یعنی آماده بودن آنها که از بیعت نیز بالاتر است و نشان دهنده پیروزی اسلام است.

تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک با اشاره به اینکه ائمه از مظلومیت خارج شده اند و امروز نام آنها در جامعه می درخشد خاطرنشان کرد: انسان آرمانی از منظر قرآن کسانی هستند که هرگز نمی میرند و همواره نزد پرودگار خود روزی می خورند نه سلبریتی هایی که مدام در حال خوش گذرانی و تفریح هستند.

وی با بیان اینکه انسان ایرانی تمایز شهید و سلبریتی را متوجه می‌شود و خداوند به ملتی که به تقوا برسد فرقان یعنی فرق گذاشتن بین حق و باطل اعطا می‌کند افزود: ملتی که می‌تواند بین زندگی سلبریتی ها و زندگی طیب شهدا فرق بگذارد ایران است و دشمنان به همین دلیل به ما و اسلام و قرآن حمله می کنند.

روح سیاسی حکومت جمهوری اسلامی از امام رضا(ع) برگرفته شده است

عباسی با بیان اینکه هویت ایرانی ها از امام رضا و خواهران و برادران ایشان است خاطرنشان کرد: روح سیاسی حکومت جمهوری اسلامی از امام رضا(ع) برگرفته شده است.

وی مسئله امامت و ولایت را امری قلبی دانست و اظهار کرد: پیاده روری اربعین، زیارت قبور ائمه، توجه ویژه به سرود سلام فرمانده چیزی جز انگاره قلبی نیست و با ذهن قابل محاسبه نیست.

تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک با بیان اینکه جشنواره کن جشنواره روشنفکری بوده و عامیانه نیست تصریح کرد: از ۳۰ سال پیش به سینمای ایران خط دادند و به فیلم هایی که مردم ایران را بدبخت نشان می دهد جایزه می دهند؛ علت اینکه سینمای دنیا روی زن تمرکز کرده و جریان فمنیسم به راه افتاده این است که آمریکایی‌ها راه شکست حکومت های دینی را روش حوا، یعنی استفاده از زنان می دانند.

از منظر آمریکایی ها و اروپایی ها هبوط در جمهوری اسلامی تنها از طریق زنان رخ می دهد

عباسی ادامه داد: از منظر آمریکایی ها و اروپایی ها هبوط در جمهوری اسلامی تنها از طریق زنان رخ می دهد لذا چند زن را در کن به عنوان الگو معرفی می کنند و این زنان نیز صراحتا می گویند که با جمهوری اسلامی مبارزه می کنند.

رئیس اندیشکده یقین بیان کرد: اگر با دین و اعتقادات ما مبارزه کنند، ریشه سلبریتی گرایی را در کشور از ته می‌زنیم.

نفوذ بهایی ها در سینما و ورزش بر کسی پوشیده نیست

تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک با بیان اینکه نفوذ بهایی ها در سینما و ورزش بر کسی پوشیده نیست خاطرنشان کرد:
جشنواره کن توسط ملت ایران تا ابد بایکوت و تحریم شده است و هیچ دولتمردی حق ندارد اجازه دهد فیلمی از ایران به جشنواره کن برود.

جنگ ترکیبی که در دنیا راه افتاده جنگ شکم و نان است

وی با اشاره به آغاز قحطی مصنوعی توسط آمریکایی ها، چینی ها و روس‌ها، گفت: جنگ ترکیبی که در دنیا راه افتاده جنگ شکم و نان است و از همین رو جمهوری اسلامی از اول اردیبهشت قیمت‌ها را واقعی کرد زیرا در غیر این‌صورت کالاها به کشورهای همسایه سرریز می‌شد این در حالی است که ۵۵۰ میلیون بسته معیشتی طی دو سال کرونا در قالب رزمایش مواسات و با تدبیر رهبری بین مردم نیازمند توزیع شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه