یامین پور: کنش‌گری سازمان های مردم نهاد نباید معطوف به قدرت و مسائل سیاسی شود

معاون امور جوانان وزارت ورزش با بیان اینکه مسئله اهمیت مشارکتهای جوانان در مسایل اجتماعی، مسئله ای غیرقابل انکار است، گفت: کنش‌گری سازمانهای مردم نهاد نباید معطوف به قدرت و مسایل سیاسی شود چون در نهایت این امر منجربه فساد خواهد شد.

یامین پور: کنش‌گری سازمان های مردم نهاد نباید معطوف به قدرت و مسائل سیاسی شود

به گزارش ۸دی، وحید یامین‌پور روز سه‌شنبه در نشست روسای گروه و کارشناسان حوزه مشارکتهای اجتماعی ورزش و جوانان سراسر کشور که در رشت برگزار شد، اظهار داشت: کنش‌گری سازمانهای مردم نهاد نباید معطوف به قدرت و مسایل سیاسی شود چون در نهایت این امر منجربه فساد خواهد شد.

 

وی افزود: البته مسئله اهمیت مشارکتهای جوانان در مسایل اجتماعی، مسئله ای غیرقابل انکار است و الگوی فعالیتهای جوانان نیز در مسائل انقلاب در جهان، معیار است و ما نیز برای ارتقای فعالیتهای جوانان هدف گذاری کردیم و هنر ما جلب مشارکتهای اجتماعی جوانان است.

وی گفت: اکنون ۱۰۰ هزار تشکل مردمی در کشور داریم و از این تعداد چهار هزار سمن مربوط به حوزه جوانان است که تحت مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش ادامه داد: برای ارتقای جایگاه جوانان در وزارت ورزش نیز در دیدار با رییس جمهوری ، تصمیم به احیای دبیرخانه حوزه جوانان در نهاد ریاست جمهوری بود چون احیای سازمان ملی جوانان ملزم به تصمیم گیری در مجلس و مشمول زمان بود.

یامین‌پور خاطرنشان کرد: ما حامی فعالیتهای سمن ها هستیم و برای ارتقای جوانان ، هدف‌گذاری کرده ایم و هنر ما نیز جلب مشارکتهای اجتماعی جوانان است و از سوی دیگر ، سمن های موفق، سمن هایی هستند که به شکل شرکتی مشغول به کار هستند و به مرحله درآمدزایی و استخدام نیرو رسیدند و از مرحله فعالیتهای داوطلبانه عام المنفعه خارج شده اند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه