نصب کارتخوان‌ عرضه نان در نانوایی های آستارا

عنایت رضایی پور با اشاره به اینکه آستارا جز اولین شهرستان‌های استان در اجرای طرح راه اندازی کارتخوان در نانوایی‌ها است، گفت: تمام نانوایی‌های شهرستان تا پایان خرداد ماه باید به دستگاه کارتخوان مجهز شوند.

نصب کارتخوان‌ عرضه نان در نانوایی های آستارا

به گزارش ۸دی، فرماندار آستارا امروز در جلسه بررسی طرح راه اندازی کارتخوان در نانوایی‌ها اظهار کرد: در راستای اجرای مطلوب طرح هوشمندسازی یارانه‌های نان، نانوایی‌های فاقد پروانه کسب یا دارای پروانه منقضی شده باید ظرف یک هفته تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به راه اندازی و نصب کارتخوان خرید نان در ۲۲۴ نانوایی شهرستان، افزود: گیلان سومین استان کشور و آستارا جز اولین شهرستان‌های استان در اجرای این طرح است. این کارتخوان ها از به روزترین سیستم برخوردار هستند و با سرعت عملیات بالا و احتمال خرابی و قطعی سیستم بسیار کم مشکلات عرضه عادلانه آرد و نان را حل می‌کند.

عنایت رضایی پور با تأکید بر لزوم تکمیل پرونده از سوی نانوایی‌هایی که پروانه کسب نداشته و یا اطلاعات آنها در سیستم به صورت ناقص وارد شده است، گفت: در صورت عدم تکمیل این اطلاعات یارانه آرد به این نانوایی‌ها تعلق نمی‌گیرد. تاثیر اجرای این طرح در جلوگیری فروش غیرقانونی سهمیه آرد و افزایش کیفیت نان‌ها قابل توجه است بدین جهت همه دستگاه‌ها باید در اجرای این طرح همکاری داشته باشند.

این مسئول اجرای صحیح طرح هوشمندسازی یارانه‌های نان سنتی نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم دانست و بیان کرد: با توجه به فصل کشاورزی و حضور گردشگران در آستارا نان باکیفیت و مورد نیاز مردم عرضه شود. طی روزهای آینده نانوایی‌هایی که واجد شرایط هستند، می‌توانند با نصب کارتخوان آماده اجرای طرح هوشمندسازی شوند. در این راستا هیچ تغییری در قیمت نان سنتی رخ نمی‌دهد و یارانه مابه التفاوت به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود. همچنین تمام نانوایی‌ها تا پایان خرداد ماه باید به دستگاه کارتخوان مجهز شوند در این مرحله به نانوایی‌هایی متصل به این سامانه با توجه به میزان فروش روزانه ۱۵ درصد یارانه از سوی دولت پرداخت می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه