مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان:

رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در تبلیغ و ترویج فرهنگ افزایش جمعیت دارند

محمد باقرزاده با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در تبلیغ و ترویج فرهنگ افزایش جمعیت دارند تصریح کرد: برای مقابله با ابر بحران جمعیت در گیلان نیازمند ترویج فرهنگ فرزند آوری هستیم.

رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در تبلیغ و ترویج فرهنگ افزایش جمعیت دارند

به گزارش ۸دی،محمد باقرزاده امروز درنشست تخصصی توجیهی، تبیینی جمعیت که با حضور اصحاب رسانه گیلان در سازمان صدا و سیمای گیلان برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ فرزندآوری باید مورد توجه عموم مردم به ویژه اهالی رسانه قرار گیرد.‌

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه گیلان و کشور با ابر بحران جمعیت روبه روست گفت: برای مقابله با این بحران همگان بایستی تلاش کنند.

وی اذعان کرد: فرهنگ سازی و توجه به مشکلات فرزند آوری مهمترین مقوله است که بایستی همه مسئولان ذی ربط بدان توجه کرده و برای آن راهکار بیندیشند.

باقرزاده با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در تبلیغ و ترویج فرهنگ افزایش جمعیت دارند تصریح کرد: برگزاری این نشست‌ها برای تولید در قالب برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به گیلان که با بحران پیری جمعیت مواجه بوده و رتبه نخست را به لحاظ سالمندی جمعیت داراست ادامه داد: با مشکل عظیم پیری جمعیت گیلان روبه رو هستیم که توجه به بومی سازی و محیط جغرافیایی در کنار فرهنگ سازی عاملی مهم در رفع آن است.

باقرزاده خاطرنشان ساخت: شناسایی مشکلات و موانع فرزندآوری و توجه به اقتصاد و فرهنگ خانواده‌ها از جمله مهمترین مقوله‌هایی است که بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه