فراخوان ثبت نام مسابقات قرآن کریم اوقاف گیلان

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقات استانی قرآن کریم تا ۲۵ خرداد برای ثبت نام مهلت دارند.

فراخوان ثبت نام مسابقات قرآن کریم اوقاف گیلان

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام علیزاده گفت: فعالان قرآن و علاقمندان برای شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نغمات دینی جمهوری اسلامی در مرحله شهرستانی تا ۲۵ خرداد فرصت دارند به سایت www.quraniran.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به شرکت بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال در این مسابقات، افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌‎ سرایی، همخوانی قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، ترجمه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد که رشته‌های حفظ ۵ و ۱۰ جزء در مرحله شهرستانی و استانی، حفظ ۲۰ جزء تا مرحله کشوری و ۳ رشته حفظ کل و قرائت تحقیق و ترتیل تا مرحله بین‌المللی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان با بیان اینکه شرکنندگان علاوه بر رشته‌های اعلام شده می‌توانند در یکی از رشته‌های معارف ثبت نام کنند، گفت: همزمان با مرحله استانی، رشته‌های آوایی، آثار مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، دعاخوانی و اذان به صورت تصویری ضبط شده و راه یافتگان به مرحله سراسری به صورت متمرکز از سوی مرکز قرآنی داوری خواهند شد.

حجت الاسلام علیزاده زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در دهه ولایت (۱۹ تا ۲۷ تیرماه) امسال و مرحله استانی رشته‌های معارفی را ۱۲ مردادماه اعلام کرد.

وی از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیک این مسابقات www.quraniran.ir مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه