امام جمعه اهل سنت شرق گلستان؛

توهین به مقدسات مسلمانان قابل پذیرش نیست/ با عوامل توهین به امام رضا(ع) برخورد شود

آخوند محمد امین صفری گفت: توهین به مقدسات مسلمانان و اهل بیت پیامبر بزرگ اسلام، پذیرفتنی نیست و باید با عوامل این اقدام برخورد قاطع شود.

توهین به مقدسات مسلمانان قابل پذیرش نیست/ با عوامل توهین به امام رضا(ع) برخورد شود

به گزارش ۸دی، امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله در واکنش به توهین به امام رضا(ع) از سوی برخی از بازیگران و عوامل سینمایی، اظهار کرد: دشمنان اسلام از ابتدا تاکنون با حیله ها و ترفندهای مختلف به پیامبر بزرگ اسلام و اهل بیت پیامبر(ص) توهین کرده اند و درصدد هستند با بسط این موضوع به جوامع اسلامی، به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند.

وی افزود: متاسفانه برای برخی از بازیگران ایران با پهن کردن فرش قرمز تحت عنوان جشنواره کن و دادن برخی القاب و جوایز، به آنها مجال توهین به مقدسات اسلامی و پشت کردن به کشورشان داده می شود و این در حالی است که باید از هویت ایرانی خود در هر جای جهان دفاع شود. حب اهل بیت پیامبر بزرگ اسلام در وجود تمامی مسلمانان است و توهین به مقدسات مسلمانان و اهل بیت پیامبر بزرگ اسلام(ص)، پذیرفتنی نیست و باید با عوامل توهین به امام رضا(ع) برخورد قاطع شود.

آخوند محمد امین صفری خاطرنشان کرد: به عنوان یک ایرانی به ایرانی بودن خود افتخار می کنم و توهین به اهل بیت پیامبر (ص) را شدیدا محکوم می کنم و بر اینکه چنین اقداماتی ذره ای خلل در گسترش روز افزون اسلام در جهان ایجاد نمی کند؛ تاکید می کنم. چنین اقدامات پست‌گونه ما را در راهی که حرکت می کنیم مصمم تر می کند و در گسترش دین مبین اسلام در جهان هیچ مانعی سد ما نخواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه