آیت الله فلاحتی عنوان کرد:

تدوین برنامه‌های عملیاتی برای اعتلای الگوی شهر در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان تشویق جوانان به ازدواج را از موضوع‌های اعتلای الگوی شهر خواند و افزود: ارائه راهکار‌های تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری بسیار مهم است.

تدوین برنامه‌های عملیاتی برای اعتلای الگوی شهر در گیلان

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست مجمع تدوین برنامه‌های فرهنگی ائمه جمعه استان، با اشاره به تسهیل امور با عملیاتی شدن ایده‌ها، گفت: حدود ۶۰ موضوع فرهنگی در این مجمع ارائه شده که باید در خصوص عملیاتی شدن آن‌ها کار شود.

وی با اشاره به موفقیت کشوری طرح اعتلای شهر گیلان در سال گذشته با تلاش این مجمع، افزود: این مجمع باید بر اساس نظرات مردم فعالیت کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شاخص‌های مختلفی برای رشد جامعه وجود دارد، گفت: برنامه‌های اعتلای الگوی شهر باید بر اساس موضوع‌های عملیاتی تدوین شده و فعالیت‌های دانش بنیان به ویژه در روستا‌ها ، از موضوع‌های مهم است.

آیت الله فلاحتی تشویق جوانان به ازدواج را از موضوع‌های اعتلای الگوی شهر خواند و افزود: ارائه راهکار‌های تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری بسیار مهم است.

حجت الاسلام ولی الله عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان هم در این نشست از معرفی این استان به عنوان رتبه برتر اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی امسال براساس اولویت جهاد تبیین مشخص شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه