سعيد قاسمی در رشت:

رئیسی باید بدون ترس کشور را پاکسازی کند/ عده‌ای پوست موز زیر پای دولت انداختند

سعید قاسمی با اشاره به اینکه میدان سیاست و دولت نباید جای خیانت کاران باشد، تصریح کرد: بین دولت رئیسی با دولتی که رئیس آن دو هویتی است تفاوت زیادی وجود دارد و دولت انقلابی فعلا قصد اصلاح دارد.

رئیسی باید بدون ترس کشور را پاکسازی کند/ عده‌ای پوست موز زیر پای دولت انداختند

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فعال فرهنگی و سیاسی شامگاه سه شنبه در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر و یادبود شهید نادر طالب زاده در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) رشت با بیان اینکه مردم علی رغم فشارهای روزافزون آرمان های انقلاب را دنبال می کنند اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا پس از گذشت چندین سال به معنای زنده بودن آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

بسیاری از زوایای جنگ ۸ ساله بین ایران و عراق ناگفته مانده است

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه بسیاری از زوایای جنگ ۸ ساله بین ایران و عراق ناگفته مانده است تصریح کرد: جنگ بین ایران و عراق دروغ است و حقیقت آن است که ۴ دهه پیش جنگ جهانی سوم رخ داد و تمام قدرت ها از روسیه گرفته تا امارات و بنگلادش متحدانه مقابل ایران ایستادند و ۱۸ ملیت را در ۸سال اسیر گرفتیم.

وی با بیان اینکه حماسه ایرانی ها در دوران دفاع مقدس بی نظیر است تصریح کرد: در دفاع مقدس حتی یک وجب خاک ایران به دست دشمن نیفتاد و رشادت های رزمندگان هنوز در تاریخ ثبت نشده است.

قاسمی با اشاره به اینکه هاشمی و احمدی نژاد و روحانی در قضیه سوریه به حرف رهبری گوش ندادند افزود: ظریف پس از دیدار رهبری با بشار اسد استعفا داد و بعدا نیز فایل صوتی منتشر کرد که در آن موضوعات پوچی مانند فرق دیپلماسی و میدان گفته بود.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر ۴ مرحله دارد و در مرحله آخر که کار کاملا گره خورده بود صیاد شیرازی و محسن رضایی پیش امام رفتند و طبق گفته هر دوی این افراد امام درباره این مشکل می گوید “تا توکل‌تان چقدر باشد”.

استاد دانشگاه شهید رجایی با اشاره به خیانت مدل تفکر حسن روحانی درباره اشتباهات جمهوری اسلامی بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی، استمرار جنگ بعد از فتح خرمشهر، پذیرش دیرهنگام قطعنامه و قضیه مک فارلین از جمله ایرادات روحانی به نظام است که ما پیش از رئیس جمهوری وی درباره این موضوعات تذکر دادیم اما زورمان نرسید زیرا ملکه انگلیس پشت این جریان بود.

برخی در زمان جنگ نیز اهل معامله و وطن فروشی بودند

وی با اشاره به اتفاقات سه شب بعد از پذیرش قطعنامه گفت: همانطور که عده ای در قضیه برجام حرف های رهبری را مسخره کردند در زمان جنگ نیز اهل معامله و وطن فروش بودند.

قاسمی افزود: سه شب پس از پذیرش قطعنامه، مجددا به خاک ما حمله شد و تانک های عراقی در جاده های جنوب رژه رفتند و برخی مناطق مانند مهران و دهلران و قصر شیرین را گرفتند و گیلانغرب سقوط کرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به جمله تاریخی امام پس از پذیرش قطعنامه مبنی بر اینکه سپاه یا نابود می شود یا در تاریخ ماندگار می شود بیان کرد: مردم پس از این پیام امام، با همه توان به میدان آمدند.

وی با اشاره به اینکه میدان سیاست و دولت نباید جای خیانت کاران باشد، خاطرنشان کرد: امثال سیرت نیا اهل دزدی و خیانت نبودند و به جای فرمانداری و شهرداری به سوریه رفتند.

قاسمی انتخاب افرادی مانند رضایی و شمخانی در دولت فعلی را یک اشتباه تاکتیکی دانست و افزود: بین دولت رئیسی با دولتی که رئیس آن دو هویتی است تفاوت زیادی وجود دارد و دولت انقلابی فعلا قصد اصلاح دارد.

مدیر قرارگاه مهندسی و جهادی احمد متوسلیان با بیان اینکه پنجه اژه ای (رئیس قوه قضائیه)، ظریف تر از آن است که انحراف ۴۰ ساله را زمین بزند تصریح کرد: طبق آیات و روایات، حیات در قصاص است و امام نیز حکم اعدام هزار و ۵۰۰ نفر از کسانی که بر راه و روش مسعود رجوی تاکید داشتند را صادر کرد اما این وقایع تاریخی گفته نمی شود زیرا عده ای نمی خواهند جوانان واقعیات را بدانند.

وی با بیان اینکه پسر شمخانی چه کاره است که کارتل صادرات نفت دارد افزود: رئیسی باید بدون ترس کشور را پاکسازی کند.

قاسمی با اشاره به اینکه اجرای طرح حذف ارز ترجیحی ۴۰ پله محبوبیت رئیسی را کم کرد و عده ای عامدانه پوست موز زیر پای دولت انداختند اظهار داشت: برخی قصد دارند ریل ۴۰ ساله انحرافی را جابجا کنند.

فعال فرهنگی و سیاسی با اشاره به اینکه خرمشهرها در پیش است بیان داشت: اخلاص و عشق و اردات باعث می شود که خدا به کار ما برکت دهد و سرود سلام فرمانده نمونه ای از این کار است که موجب خشم دشمنان و برخی داخلی ها شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه