محمد اشجعی

پایان مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا با قهرمانی ایران + تصاویر

هفتمین دوره مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته UFK با قهرمانی تیم ملی ایران در بندر آستارا خاتمه یافت.

پایان مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا با قهرمانی ایران + تصاویر

به گزارش ۸دی، “غفور نصیری” مسئول برگزاری مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته UFK در آئین اختتامیه این مسابقات در سالن ورزشی انقلاب آستارا گفت: بر اساس مجوز فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK در رده‌های سنی مختلف با شرکت ۳۰۰ ورزشکار در ۳۵ وزن و در ۲ بخش مردان و زنان در قالب تیم‌های ایران الف، ایران ب، منتخب گیلان، منتخب آستارا، عراق و افغانستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: ورزشکاران در این مسابقات در بخش کومیته رقابت کردند و تیم ایران الف با ۲۸ طلا به مقام نخست دست یافت و تیم‌های افغانستان با ۷ طلا و عراق با ۲ طلا به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند

نایب رئیس اتحادیه کیوکوشین کاراته آسیا ادامه داد: قضاوت این مسابقات برعهده ۳۰ داور با درجه ملی و بین المللی بود و آستارا میزبان خوبی برای اینگونه تورنمنت‌های بین المللی است.

سامر سعید جعفر رئیس فدراسیون کاراته عراق در حاشیه این مسابقات با قدردانی از میزبانی مناسب ایران در این رقابت‌ها بیان کرد: این مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از حضور در ایران با تیم کامل بسیار خرسند هستیم.

اهدای حکم قهرمانی و مدال به نفرات برتر و کاپ به تیم‌های اول تا سوم از دیگر بخش‌های آئین اختتامیه این مسابقات بود که با حضور رییس فدراسیون کاراته عراق برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه