“خالقوردی پور” مدیر آموزش و پرورش آستارا شد

آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و “بیژن خالقوردی پور” به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

“خالقوردی پور” مدیر آموزش و پرورش آستارا شد

به گزارش ۸دی، آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آموزش و پروش آستارا برگزار شد.

“علی حسین‌زاده”، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گیلان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و معلمان در ایام کرونا اظهار کرد: مدیران مدارس و معلمان با ترغیب دانش آموزان و اولیاء آنها اجازه ندادند تا روند تعلیم و تربیت متوقف شود.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی آستارا و سابقه درخشان این شهرستان در دانش و فرهنگ افزود: برای حفظ این جایگاه و تداوم آن و در نتیجه موفقیت نظام تعلیم و تربیت همه باید دست در دست هم بدهیم.

“غلامرضا مرحبا”، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز، با اشاره به سابقه تعلیم و تربیت در شهرستان مرزی آستارا از تلاش برای نامگذاری روز ملی آستارا همزمان با روز ریشه کنی بی سوادی در آستارا خبر داد و بیان کرد: از شهرستان آستارا همواره به عنوان یک شهرستان علمی، فرهنگی و آموزشی یاد می شود و تاریخ گواه این ادعاست.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات «سید سجاد موسوی» مدیر سابق آموزش و پرورش آستارا «بیژن خالقوردی پور» به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
به نام خدا. من فتانه میرحسین خانی کارمند آموزش وپرورش آستارا هستم از مدیر اموزش وپرورش آستارا که زحمات زیادی برای ما انجام می دهند واقعا كمال تشکر را داریم وآقای بیژن خالقویردی مدیر با لیاقت وزحمتکش این اداره هستند خداوند طول عمر طولانی به ایشان وکارکنان زحمتکش این اداره عنایت فرماید
در حاشیه