مدیر آموزش و پرورش آستارا:

۹۳۵ فرهنگی آستارایی واکسن کرونا دریافت کردند

مدیر آموزش و پرورش آستارا از واکسینه ۹۳۵ نفر از فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی این شهرستان مرزی علیه ویروس کرونا خبر داد.

۹۳۵ فرهنگی آستارایی واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش ۸دی،سید سجاد موسوی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان از ۹ مرداد ماه امسال در هنرستان فاطمیه آستارا آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون ۹۳۵ نفر از فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان مرزی بندر آستارا علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وی، نوع واکسن‌های تزریقی به فرهنگیان این شهرستان را سینوفارم، آسترازنکا و برکت عنوان کرد و گفت: فرایند ایمن‌سازی فرهنگیان در برابر ویروس کرونا توسط دو تیم متشکل از هشت کادر درمانی و اجرایی در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه زمان واکسیناسیون مربیان پیش‌دبستانی، دانشجو معلمان و نیروهای شاغل در آموزشگاه‌های آزاد زبان‌های خارجه و علمی هفته آینده است، افزود: زمان‌بندی حضور فرهنگیان در پایگاه واکسیناسیون به صورت روزانه از طریق کانال‌های رسمی آموزش و پرورش در پیام‌رسان شاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا با بیان اینکه فرهنگیانی که علائم سرماخوردگی دارند یا آزمایش کرونا آن‌ها مثبت اعلام شده از مراجعه به پایگاه خودداری کنند، افزود: پس از اتمام طرح واکسیناسیون فرهنگیان، افراد جامانده با در دست داشتن کارت ملی یا پرسنلی می‌تواند برای دریافت واکسن به پایگاه‌های مجاز شبکه بهداشت و درمان مراجعه کنند.

وی، ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته هزار و ۹۶۵ نفر اعم از فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی، نیروهای اداری، مربیان پیش‌دبستانی، دانشجو معلمان و کارکنان آموزشگاه‌های علمی و زبان‌های خارجی آستارا با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در دو مرحله باید علیه ویروس کرونا ایمن‌سازی شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه