برگزاری میز خدمت در گیلان با حضور استاندار و ۲۵ مدیر کل

رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیج کارمندان سپاه قدس استان پیگیر افزایش میزان رضایتمندی مردم از ادارات و مسئولان است، گفت: میز خدمت این هفته با حضور نماینده عالی دولت در گیلان و ۲۵ نفر از مدیران کل در مصلی بزرگ رشت برگزار شود.

برگزاری میز خدمت در گیلان با حضور استاندار و ۲۵ مدیر کل

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج در کشور کمک به حل مشکلات در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: بسیج در هرجایی که کشور نیاز به حضور و بروز بسیجیان داشته، ایفای نقش کرده و بسیج ادارات هم همواره در اتفاقات مختلف و مهم استان گیلان در خط مقدم حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش بسیج کارمندان در واکسیناسیون کرونا در استان گیلان افزود: در بحث کرونا حضور بسیجیان و بسیج ادارات بسیار پررنگ بود. در این زمینه اقدامات بسیار خوبی از سوی بسیج در بحث گندزدایی، ضدعفونی اماکن و ادارات، جمع کردن بسته های معیشتی و کمک های مومنانه انجام شده است.

رضا رنجبر با تأکید بر لزوم توجه به سالم‌سازی فضای ادارت در استان بیان کرد: یکی از ماموریت‌های بسیج ادارات، سالم‌سازی فضای اداری است و در همین راستا بسیاری از موارد و تخلفاتی که در ادارات کشف می شود، توسط حوزه‌ها و پایگاه های بسیج فعال در ادارات انجام می‌گیرد.

این مسئول از برپایی میز خدمت در مصلی رشت در راستای برگزاری نماز جمعه خبر داد و گفت: بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با برنامه‌ریزی در راستای برگزاری میز خدمت جهادی، به دنبال افزایش میزان رضایت مندی مردم از ادارات و مسئولان است.

وی با بیان اینکه برپایی میز خدمت به همدلی میان مردم و مسئولان کمک می‌کند، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان باید ارتباط خود با مردم را بیش از بیش کرده و خود را جزئی از مردم بدانند لذا در همین راستا مقرر شد میز خدمت این هفته با حضور نماینده عالی دولت در گیلان و ۲۵ نفر از مدیران کل در مصلی بزرگ رشت برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور مستمر بسیج در مناطق محروم گیلان به شناسایی و رفع مشکلات در این استان بیان کرد: بسیج در هرجایی که کشور نیاز به وجود بسیجیان داشته، حضور پیدا کرده و ایفای نقش کرده است، لذا به همین منظور میز خدمت در مساجد، حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم در سطح استان و در تمامی شهرستان‌ها برگزار شده و این روند ادامه‌دار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه