باخت سپیدرود در خانه و اعتراض شدید هواداران

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و شهدای بابلسر از هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان مازنی به پایان رسید و موجب اعتراض شدید هواداران رشتی نسبت به نتایج اخیر این تیم شد.

باخت سپیدرود در خانه و اعتراض شدید هواداران

به گزارش ۸دی، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و شهدای بابلسر از هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان مازنی به پایان رسید.  سپیدرود در این مسابقه هم ترک عادت نکرد و در روزی که تعداد موقعیت‌های از دست رفته‌اش دو رقمی شده بود، آنقدر نزد که در یک غافلگیری در دقیقه نود مسابقه را در خانه به مهمان واگذار کرد.

ساسان صادقی سرمربی سپیدرود رشت در این دیدار، رضا مبلغ ناصری، پویا عزیزپور، کیوان یاراحمدی، رضا عاشوری، علی بیجاری، مهیار نوری، حکیم حزباوی پور، آرین نصیری نژاد، میلاد نجفی، سبحان سحرخیز، و اویس کردجهان را در ترکیب تیمش قرار داده بود. عباس محمد علی‌پور سرمربی شهدای بابلسر در این دیدار، رضا مقصودی، سید احمد مهدی زاده، سعید زارع مشک آبادی، سید احمد شفیعی، حامد حسن زاده، احمد کیا، علی بزرگیان عربی، امیرحسین رمضانی، حمیدرضا بابایی، ابوالفضل آذرنوشان و محمدجواد لورایی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، علی رضا نوید مالک و اسماعیل شاد مدیرعامل باشگاه سپیدرود از جایگاه ویژه نظاره‌گر این مسابقه بودند.

هواداران سپیدرود در پایان مسابقه نسبت به نتایج اخیر این تیم به شدت معترض بودند و علیه شاد مدیرعامل باشگاه شعارهایی سر داده و خواستار استعفای وی شدند.

جدول رده‌بندی و نتایج گروه اول لیگ دسته دوم در پایان هفته بیست و دوم؛

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه