هدیه ویژه عید سعید فطر اپراتورهای تلفن همراه

جزئیات و نحوه فعالسازی هدایا و عیدی اپراتورهای تلفن همراه به مناسبت عید سعید فطر اعلام ۱۴۰۱ شد.

هدیه ویژه عید سعید فطر اپراتورهای تلفن همراه

به گزارش ۸دی، جزئیات و نحوه فعالسازی هدایا و عیدی اپراتورهای تلفن همراه به مناسبت عید سعید فطر اعلام ۱۴۰۱ شد.

مشترکان همراه اول می‌توانند به همین مناسبت از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت ماه، بسته ترکیبی ۳ روزه شامل ۳ گیگابایت اینترنت به علاوه سه ساعت مکالمه درون شبکه را به قیمت ۱۰ هزار تومان به علاوه ۹ درصد مالیات ارزش افزوده (در مجموع ۱۰هزار و ۹۰۰ تومان) خریداری کنند.

مشترکان همراه اول می‌توانند بسته پیشنهادی عید فطر را به دو روش خریداری و فعال کنند. روش اول استفاده از اپلیکیشن همراه اول است. کاربران این اپلیکیشن اگر در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت به سراغ آن بروند، در صفحه اول با پیغام فعالسازی بسته ویژه عید فطر همراه اول رو به رو خواهند شد.

هدیه ایرانسل به مناسبت عید فطر؛ بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه

هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸هزار تومان دریافت کنند. لازم به ذکر است این بسته تخفیفی تنها در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، دو روز خواهد بود.

خرید و فعال‌سازی این بسته هدیه به دو روش امکان پذیر است. مشترکان سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل فقط در روز دوشنبه یا سه شنبه این هفته، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* می‌توانند این بسته را فعال کنند. بنابراین شماره‌گیری این کد تا تاریخ تعیین شده، بدون نتیجه خواهد بود.

بسته هدیه رایتل برای عید فطر: بهره‌مندی از بسته تخفیفی

مشترکان رایتل می‌توانند به همین مناسبت در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه، بسته تخفیفی ۷ گیگابایت اینترنت ۷ روزه با قیمت ۱۴ هزار تومان را خریداری کنند.

مشترکان رایتل می‌توانند بسته پیشنهادی عید فطر را به دو روش خریداری و فعال کنند. روش اول استفاده از اپلیکیشن رایتل من و روش دوم استفاده از کد دستوری *۲۲۵# است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه