شهردار رشت:

آغاز بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت/ از مردم سراوان برای تحمل رنج زباله معذرت می‌خواهم

شهردار رشت از آغاز عملیات سازماندهی و بهسازی محل دفن زباله سراوان این شهر از امروز “پنجشنبه” خبر داد.

آغاز بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت/ از مردم سراوان برای تحمل رنج زباله معذرت می‌خواهم

به گزارش ۸دی،سیدامیرحسین علوی اظهار داشت: پوشاندن مخزن دفن زباله و کنترل شیرابه با مصالح خاکی و آهک و ضدعفونی از جمله برنامه شهرداری رشت برای بهسازی دفنگاه زباله در منطقه سراوان است.

شهردار رشت در گفتگو با ایرنا با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های مربوط به عملیات بهسازی در محل دفن زباله سراوان رشت افزود: کاهش نفوذ آب باران به دفنگاه زباله و تولید شیرابه کمتر از جمله تاثیر عملیات بهسازی در دفنگاه زباله در این منطقه است.

علوی با بیان اینکه سمپاشی در محل دفن زباله سراوان رشت از برنامه‌های همیشگی شهرداری بوده و هست اظهار داشت: سمپاشی در پی اعتراضات مردمی ناشی از مشکلات محل دفن زباله تنها چند روزی متوقف شده بود اما طی روزهای گذشته سمپاشی آغاز شده و ادامه دارد.

از مردم سراوان برای تحمل رنج زباله معذرت می‌خواهیم

وی ضمن عذرخواهی از مردم منطقه سراوان رشت خاطر نشان کرد: با کمک هم و همراهی مردم مشکلات محل دفن زباله سراوان رشت را مرتفع خواهیم کرد.

شهردار رشت در ادامه با اشاره به سفر چند روز گذشته مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور به رشت افزود: این سفر با هدف پی‌گیری پروژه‌های مهم شهرداری رشت با اولویت پسماند و اختصاص اعتبارات لازم انجام شد.

عملیات سازماندهی و بهسازی محل دفن زباله سراوان با هدف کنترل شیرابه و تکمیل پوشش از برنامه‌های شهرداری رشت قرار بود از پنجشنبه گذشته آغاز شود، اما به دلیل بسته بودن مسیر محل دفن زباله توسط مردم از امروز شروع شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه