مدیرکل صمت گیلان مطرح کرد:

هدف‌گذاری برای صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری محصولات غیرنفتی از گیلان

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه امسال صادرات ۸۰۰ میلیون دلار محصولات غیرنفتی از استان برنامه‌ریزی شده است گفت: ظرفیت‌های استان گیلان در حوزه صادرات بسیار قابل توجه است و می‌توان با حمایت و مانع زدایی از این ظرفیت به نحو بهینه استفاده کرد.

هدف‌گذاری برای صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری محصولات غیرنفتی از گیلان

به گزارش ۸دی،تیمور پور حیدری  امروز در نشست کارگروه صادرات غیرنفتی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: گیلان برای صادرات و واردات ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و لازمه تجارت به شکل ذاتی در این استان از جمله بندر و حمل و نقل ریلی وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان افزود: توسعه زیرساخت‌های جانبی و تجهیزات برای توسعه صادرات استان گیلان لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: صادرکننده محصولات صادراتی باید به نحو احسنت تحلیل شوند زیرا صادرات منجر به تولید و اشتغالزایی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نوسازی خطوط تولید را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: این سازمان برای دانش‌بنیان شدن واحدهای تولیدی و اقتصادی استان گیلان و تحقق شعار سال مشاوره‌های لازم را به این واحدها به ویژه واحد‌های صادراتی ارائه می‌دهد.

پورحیدری با بیان اینکه امسال صادرات ۸۰۰ میلیون دلار محصولات غیرنفتی را از استان گیلان برنامه‌ریزی کردیم خاطرنشان کرد: معتقدیم ظرفیت استان گیلان در حوزه صادرات بسیار قابل توجه است و می‌توان با حمایت و مانع زدایی از این ظرفیت به نحو بهینه استفاده کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه