کشف بیش از ۸ هزار قرص متادون غیرمجاز در رودبار

طبق اعلام فرمانده انتظامی رودبار، بیش از ۸ هزار عدد قرص متادون از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد.

کشف بیش از ۸ هزار قرص متادون غیرمجاز در رودبار

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد، اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی “رودبار به رشت” به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” از کشف ۸ هزار و ۶۷۶ عدد قرص متادون غیرمجاز در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۵۶ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، بیان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه