قتل دو کودک خردسال لنگرودی توسط پدر

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری پدری که دو فرزندش را به قتل رسانده بود خبر داد و گفت: جسد این دو کودک لنگرودی در مشهد کشف شد.

قتل دو کودک خردسال لنگرودی توسط پدر

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس آگاهی استان به دادخواهی مادری ۲۴ ساله مبنی بر مفقودی دو کودک خردسالش در شهرستان لنگرود، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از بررسی و تحقیقات لازم به پدر این خانواده مشکوک شدند، افزود: پدر این دو کودک در تحقیقات تکمیلی به قتل دختر ۷ساله و پسر ۴ ساله اش به خاطر کینه و دشمنی با همسر سابقش اعتراف کرد.

سردار “عزیزالله ملکی” با بیان اینکه قاتل اهل و ساکن مشهد است، گفت: جسد این دو کودک که یکی در سال ۱۳۹۹ و دیگری در سال ۱۳۹۸ به دست پدرشان به همدستی دوست ۴۲ ساله اش به قتل رسیده اند پس از عزیمت کارآگاهان به مشهد در این شهر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه همدست متهم نیز در اقدامی غافلگیرانه در شهرستان لنگرود دستگیر شد، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ریحانه
لنگرودی الاصل . اسم کثیفش هم ....... از خاندان بی عاطفه ای که یک بار هم سراغ بچه ها رو نگرفتن . خدا از نسلتون نگذره .
در حاشیه