کشف انبار احتکار نهاده‌های دامی در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۴۰ تن انواع نهاده‌ دامی احتکار شده در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد.

کشف انبار احتکار نهاده‌های دامی در آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند. با توجه به دریافت گزارشی مبنی بر احتکار نهاده دامی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع محرز و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره صمت به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار، ۱۴۰ تن انواع نهاده دامی احتکار شده کشف شد.
سردار “عزیزاله ملکی”  از معرفی متهم ۵۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور دانست و خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه