دستگیری دهیار و عضو شورا در صومعه‌سرا

دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا گفت: ۲ دهیار روستا‌های این شهرستان و یک عضو شورای بخش که با صدور فاکتور‌های صوری، اختلاس می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری دهیار و عضو شورا در صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی، دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا از بازداشت ۲ تن از دهیاران روستاها و یک عضو شورای بخش این شهرستان به اتهام اختلاس خبر داد.

هادی بشری در تشریح این خبر بیان کرد: مراجع امنیتی و انتظامی با بررسی اسناد و دلایل مثبت قضایی، ۲ دهیار روستا‌های شهرستان صومعه سرا و یک عضو شورای بخش را که با صدور فاکتور‌های صوری، اختلاس می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

مطابق ماده ۳ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری مصوب سال ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام هر یک از مستخدمین و مأمورین دولتى اعم از قضایى و ادارى یا شوراها، شهرداری‌ها یا نهادهاى انقلابى و به‌ طور کلى قواى سه‌گانه و همچنین نیروهاى مسلح یا شرکت‌هاى دولتى یا سازمان‌هاى دولتى وابسته به دولت یا مأمورین به خدمات عمومى، خواه رسمى یا غیررسمى، براى انجام‌دادن یا انجام‌ندادن امرى که مربوط به سازمان‌هاى مزبور مى‌باشد وجه، مال، سند پرداخت وجه یا تسلیم مالى را مستقیما یا غیرمستقیم قبول نماید، در حکم رشوه گیرنده است و طبق قانون به مجازت محکوم می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه