از فعالیت شرکتهای هرمی تا آغاز به کار یک شاخه اصلاح طلب در دانشگاه های گیلان!

اخیرا مطالبی بر علیه یکی روسای دانشگاه دولتی استان گیلان توسط عده ایی ناشناس در محیط دانشگاه پخش شده است. که در این مطالب رییس دانشگاه را فردی دروغگو و حلیه گر نامیدند و از سابقه این فرد در فتنه ۸۸ خبر دادند.

از فعالیت شرکتهای هرمی تا آغاز به کار یک شاخه اصلاح طلب در دانشگاه های گیلان!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از پیک دانشجو، پخش شدن مطالبی در یکی از دانشگاه های دولتی استان علیه رییس آن دانشگاه

شنیده ها حاکی از آن است : اخیرا مطالبی بر علیه یکی روسای دانشگاه دولتی استان گیلان توسط عده ایی ناشناس در محیط دانشگاه پخش شده است. که در این مطالب رییس دانشگاه را فردی دروغگو و حلیه گر نامیدند و از سابقه این فرد در فتنه ۸۸ خبر دادند. در جایی دیگر از این مطلب از دورویی این رییس صحبت کردند و گفتند: چطور می شود دم از رهبر و انقلاب بزنید در حالیکه در سال های گذشته برعلیه رهبر انقلاب بیانیه صادر کرده اید؟!!

آغاز به کار شرکت های هرمی در بعضی از دانشگاه های پیام نور استان

شنیده ها حاکی از آن است : یک شرکت هرمی با عنوان فروش لوازم آرایش و بهداشتی و لوازم لوکس ، توسط عده ایی از دانشجویان به دانشگاه ورود کرده اند و با معرفی نحوه کار خود، دانشجویان این دانشگاه دعوت به ورود این نوع شرکت های هرمی می کنند.

فعالیت فرزند رییس سابق یکی از دانشگاه های  آزاد شرق گیلان در حزب اعتدال و توسعه

شنیده ها حاکی از آن است :پسر رییس پیشین یکی از دانشگاه های آزاد شرق گیلان فعالیت ها ونشست های زیادی برای این حزب نامبرده دارد و یکی از اعضای فعال حزب اعتدال و توسعه گیلان می باشد.

آغاز به کار شاخه جوانان حزب اسلامی کار در دانشگاه های استان گیلان

شنیده ها حاکی از آن است : که شاخه جوانان حزب اسلامی کار در حال عضو گیری از دانشجویان دانشگاه های استان برای این مجموعه می باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه