تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا برای میزبانی مسابقات لیگ آزادگان

فرماندار آستارا از تکمیل پروژه نور مجموعه ورزشی وحدت آستارا و آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در زیر نور خبر داد.

تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا برای میزبانی مسابقات لیگ آزادگان

به گزارش ۸دی،عنایت رضایی پور در بازدید از مجموعه ورزشی وحدت آستارا با اشاره به وجود مشکلات میزبانی این شهرستان در مسابقات فوتبال به دلیل نداشتن سیستم نور گفت: با تلاش مجموعه مدیران شهرستان و استان عملیات تجهیز برج روشنایی مجموعه ورزشی وحدت آستارا تا پایان این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای تجهیز سیستم روشنایی ورزشگاه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن برای فونداسیون، شمع کوبی و حمل و نقل و ۸ میلیارد تومان آن برای ساخت دکل، اجرا و نصب آن تامین اعتبار شده است.

فرماندار آستارا با اشاره به دیگر عملیات انجام شده این پروژه تصریح کرد: کانال کشی، لوله گذاری، پایه گذاری فوندانسیون و جانمایی پایه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

رضایی پور خاطر نشان کرد: امروز نصب کامل ۱۲۰ پروژکتور در این مجموعه را شاهد هستیم و طبق استاندارد لیگ برتر فوتبال کشور ۱۰۰۰ لوکس نوری برای مجموعه ورزشی وحدت آستارا تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع این اقدامات قدردان تلاش‌های آقای مرحبا نماینده مردم آستارا و جهانبخش آرمان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان هستیم ابراز امیدواری کرد در بازی دوشنبه هفته آینده میزبان شهرداری همدان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه