توصیه پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان به مسافران نوروزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: با توجه به اینکه بازگشت مسافران نوروزی با بازگشت مردم از مناطق گردشی در روز ۱۳ فروردین تداخل پیدا می‌کند به مسافران توصیه می‌کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

توصیه پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان به مسافران نوروزی

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه بازگشت مسافران نوروزی با بازگشت مردم از مناطق گردشی در روز ۱۳ فروردین تداخل پیدا می‌کند به مسافران توصیه می‌کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کنند. مسافران در مسیر بازگشت، ممنوعیت‌های لحاظ شده را رعایت و از توقف در حاشیه معابر و حریم‌های ناایمن مسیرها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه برخی از رانندگان وانت بارها اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو می‌کنند، خاطرنشان کرد: پلیس در صورت مشاهده این عمل، خودرو مدنظر را متوقف و به پارکینگ منتقل می‌کند.

 سرهنگ “امیر طالبی” با تاکید بر اینکه مسافران باید در مسیرهای پرترافیک صبر و حوصله داشته باشند، گفت: به مسافران توصیه می‌شود که از تخلفات حادثه‌ساز خودداری کرده و همچنین از ریختن زباله و سبزه نیز در معابر اجتناب‌ کنند زیرا این اقدام احتمال انحراف و تصادف خودروها موجب می‌شود.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تمهیدات پلیس برای روز ۱۳ فروردین بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در روز طبیعت با حضور ۱۱۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه