دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با خانواده معظم یک شهید و آزاده در رشت

نماینده ولی فقیه در گیلان در آستانه فرا رسیدن ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی با همراهی استاندار با خانواده معظم شهید محمدرضا عاطفی مقدم و ابوطالب گرانمایه آزاده دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با خانواده معظم یک شهید و آزاده در رشت

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز با همراهی اسدالله عباسی استاندار در آستانه فرا رسیدن سالروز جمهوری اسلامی و همچنین تبریک سال ۱۴۰۱ خورشیدی با خانواده معظم شهید محمدرضا عاطفی مقدم و ابوطالب گرانمایه آزاده دوران دفاع مقدس در رشت دیدار کرد.

امام جمعه رشت در دیدارهای مذکور با تبریک و تهنیت ۱۲ فروردین ماه سالروز جمهوری اسلامی به همه ملت ایران، مردم عزیز گیلان، آزادگان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اظهار کرد: حضور در محضر خانواده های معظم شهدا و آزادگان در حقیقت قدردانی از جانفشانی های این عزیزان است.

وی به تلاش های شهدا، جانبازان و آزادگان در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت ایران هرگز مسیری که شهدا، آزادگان و جانبازان در مسیر انقلاب و ارزش های آن پیمودند، را فراموش نمی کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و آزادگان ذخایر انقلاب هستند، تصریح کرد: شهدا به همه آحاد جامعه تعلق دارند.

وی بر توجه ویژه مسئولان نسبت به خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا و آزادگان انتظار دارند مسئولان خود را وقف نظام و جامعه کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدارها با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی و یاد  و خاطره شهدا و امام شهیدان و آرزوی سلامتی و توفیق الهی در سال جدید گفت: اعتماد مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران به جمهوری اسلامی و جانفشانی شهدا و ایثارگران و ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده های معظم آنان،  با خدمت صادقانه و بی منت مسئولان تقویت می شود.

اسدالله عباسی بیان کرد: خادمان مردم و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در دولت سیزدهم   خود را مکلف به خدمت به آحاد جامعه به پاس فداکاری، ایثار و باور و اعتقادات ناب اسلامی می دانند. این مسیر ارزشمند با دعای خیر مادران و پدران شهدا و همراهی های جامعه ایثارگران، جانبازان و آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تداوم می یابد.

استاندار گیلان شهدا، جانبازان و آزادگان را متعلق به همه مردم و آزادی خواهان جهان دانست و گفت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان به برکت ایستادگی و مقاومت این جامعه بزرگ و متدین است که همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده اند. خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران افتخاری است که خداوند بزرگ به مسئولان عطا فرموده و مدیران نیز باید با خدمت صادقانه به مردم  و اعتلای ایران اسلامی که خواسته خانواده های شهدا و ایثارگران است، اهتمام ورزند.

شهید محمدرضا عاطفی مقدم متولد سال ۱۳۴۱ در سال ۱۳۶۷ در منطقه خسروآباد به شهادت رسید و در گلزار شهدای تازه آباد رشت خاکسپاری شده است.

ابوطالب گرانمایه آزاده و جانباز ۵۵ درصد ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ به اسارت نیروهای بعثی عراق در آمد و مدت ۱۰ سال و یک روز افتخار آزادگی را دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه