تقاطع غیر همسطح اسالم _ خلخال افتتاح شد

تقاطع غیر همسطح اسالم _ خلخال با حضور فرماندار تالش و مسئولین شهرستان افتتاح شد‌. راه اندازی این تقاطع غیرهمسطح نقش موثری در حل معضل ترافیکی خواهد داشت.

تقاطع غیر همسطح اسالم _ خلخال افتتاح شد

به گزارش هشت دی، تقاطع غیر همسطح اسالم _ خلخال (خرجگیل) با حضور کیاعاشوری فرماندار تالش به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس، امام جمعه و مسئولین ذیربط افتتاح شد.

فرماندار تالش ضمن تبریک ایام شعبانیه از اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد جهت تکمیل این پروژه خبرداد و گفت: طرح این پروژه از سال ۹۰ شروع و با تلاش مسئولین در این روزهای خوش یمن افتتاح شد.

کیا عاشوری در پایان ضمن ابراز امیداواری در خصوص حل شدن معضل ترافیکی این جاده گفت: در گذشته باتوجه به نبود تقاطع شاهد تصادف های زیادی در این منطقه بودیم که با تکمیل و افتتاح این پروژه مشکلات حل خواهد شد.

بهره برداری از روشنایی کمربندی اسالم با حضور فرماندار تالش

به گزارش هشت دی، همچنین امروز با حضور فرماندار تالش، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و مسئولین ذی ربط، پروژه روشنایی کمربندی اسالم در حد فاصل میدان بالاده تا روستای کاربند به بهره برداری رسید.

 

 

فرماندار تالش در حاشیه این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت اتمام پروژه های نیمه تمام، گفت: اعتبار کل این پروژه نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان می باشد و در سال ۱۴۰۱ با تلاش مسئولین تمام محدوده مشخص شده از روشنایی برق بهره مند خواهند برد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه