"حسین شریعتمداری" در رشت مطرح کرد:

دشمن در مقابل پیام جمهوری اسلامی ایران خلع سلاح است/جوانان انقلابی شبهات را بی پاسخ نگذارند

“حسین شریعتمداری” مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه نفوذی‌ها محاسبات مسئولان را تغییر می‌دهند، گفت: یکی از ترفندهای دشمن، انگاره سازی بوده یعنی تصویری از واقعیت که واقعی نیست و تقلبی است.

دشمن در مقابل پیام جمهوری اسلامی ایران خلع سلاح است/جوانان انقلابی شبهات را بی پاسخ نگذارند

به گزارش هشت دی، “حسین شریعتمداری” مدیر مسئول روزنامه کیهان در آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره استانی حبیب که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهارکرد: معمار کبیر انقلاب، اسلام ناب را غبارزدایی کرد.‌

وی با بیان اینکه اسلام ناب ظلم ستیز است و در غیر این صورت اسلام نیست، گفت: اولین اتفاق پس از پیروزی انقلاب تقابل نظام سلطه با ما بود زیرا موجودیت انقلاب اسلامی موجودیت آنها را به چالش می‌کشد و درگیری بین ما درگیری ماهوی است این در حالی است که انقلاب اسلامی از همان ابتدای تشکیل دچار حمله نظام سلطه شد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد اما گام‌های مهمی تاکنون برداشته است افزود: دشمن تاکنون و طی ۴۳ سال گذشته تقریباً تمام اهرم‌های خود را به میدان آورده و تاکنون موفق نشده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام خاک اروپا زیر برد موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی است و بر فراز فلسطین اشغالی، هیچ کبوتری پرواز نمی‌کند مگر آنکه با رادارهای ما گرفته می‌شود.

شریعتمداری با بیان اینکه امروزه دشمن به دنبال جنگ اذهان است، اظهار داشت: اساس جنگ نرم بر این است که آدم‌ها مطابق با فکر خود عمل می‌کنند لذا اگر کسانی بتوانند افکار عمومی را کنترل کنند، رفتار عمومی را نیز می‌توانند مدیریت کنند.

این روزنامه نگار با بیان اینکه دشمن در مقابل پیام جمهوری اسلامی ایران خلع سلاح است، بیان کرد: امروزه دشمن عرصه دیگری را اضافه کرده که آن جنگ شناختی است و دستگاه محاسباتی ما را تغییر می‌دهد و به گونه‌ای دستکاری می‌کند که با آن دستگاه جدید نتایج متفاوتی بگیرید.

شریعتمداری با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه نفوذی‌ها محاسبات مسئولان را تغییر می‌دهند، ادامه داد: یکی از ترفندهای دشمن، انگاره سازی بوده یعنی تصویری از واقعیت که واقعی نیست و تقلبی است.

جوانان انقلابی شبهات را بی پاسخ نگذارند

شریعتمداری با بیان اینکه جوانان انقلابی نباید شبهات را بی پاسخ بگذارند تصریح کرد: برای مقابله با ترفند منافقان و دشمنان باید به تاریخ رجوع شود به طور مثال در پاسخ به انتقادات طرفداران دولت قبلی به دولت رئیسی باید از آنها پرسید که شما در طول ۸ سال چه کار کردید.

شریعتمداری اظهار کرد: پس از جنگ تحمیلی میدان جنگ ما با نظام سلطه تغییر کرد، اسلام یک باور است لذا مرزهای آن با مرزهای جغرافیایی منطبق نیست و برای صدور آن نیازی به ویزا نیست و هر جایی که مسلمان وجود دارد در معرض پیدایش اسلام قرار می‌گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه