پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلان به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلان به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

نامگذاری سالروز میلاد سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقی و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش های متعالی اسلامی است.

بی شک نامگذاری میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری، مجاهدت و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند، ایثارگران بزرگواری که با تاسی از امام سجاد(ع)، سال ها مقاومت وپایداری را در برابر دشمنان نظام اسلامی و انقلاب به نمایش گذاشتند.

اینجانب اعیاد پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به مردم شریف و متدین استان گیلان به ویژه غیور مردان جانباز و پاسداران امنیت کشور که تلاش های این روزهای آنان همدوش با کادر درمان در راستای پاسداری از سلامت مردم ایران در مبارزه با ویروس کرونا به کار گرفته شده است تبریک عرض می نمایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه