مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

طلاب نقش مهمی در عرصه جهاد تبیین دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طلاب نقش مهمی در عرصه جهاد تبیین دارند، گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزویان به‌خصوص طلاب و روحانیون انقلابی، اهتمام ویژه در زمینه جهاد تبیین است.

طلاب نقش مهمی در عرصه جهاد تبیین دارند

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام‌ احسان‌‌الله محمدی ظهر امروز در دوره مقدماتی طرح تعالی توانمندسازی طلاب روحانیون، مبلغین و ائمه جماعات در مرکز تداوم عقیدتی سیاسی با بیان اینکه طلاب نقش مهمی در عرصه جهاد تبیین دارند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزویان به‌خصوص طلاب و روحانیون انقلابی، اهتمام ویژه در زمینه جهاد تبیین است کما این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز به برکت همین احساس مسئولیت‌ها در این زمینه بوده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای قطعی فریضه جهاد تبیین افزود: آن چه مهم است این است که بدانیم حتی در شرایط عادی نیز نیاز به تبیین داریم چه برسد به شرایط امروز که تحت تهاجم رسانه‌ای، فکری و تبلیغاتی دشمن هستیم و ضرورت جهاد تبیین در این راستا بیش‌ازپیش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نقش جهاد تبیین در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: جهاد تبیین برای این است که زنجیره تواصی برقرار شده و به این وسیله توطئه‌های دشمن خنثی شود، کما این که معتقدیم وظیفه انسان مؤمن این است که تواصی به صبر و تواصی به حق داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه روحانیت همواره پای‌کار انقلاب اسلامی هستند، گفت: کسانی که در مقابل آن‌ها می‌ایستند مسلماً داخل دام شیطان افتاده‌اند و نسبت به طلاب جسارت خاص انجام می‌دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه