سایت ریاست جمهوری دستور قضایی را نقض کرد

حجت الاسلام والمسلمین رییسی، دادستان کل کشور، نیز روز گذشته در این رابطه خاطرنشان کرده بود: “سخنگوی قوه‌ قضاییه این موضوع را اعلام و با توضیح ایشان جای هیچگونه تردیدی نمانده است.”

سایت ریاست جمهوری دستور قضایی را نقض کرد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از خیبر آنلاین، سایت ریاست جمهوری در تخلفی آشکار، دستور قضایی مبنی بر عدم انتشار مطلب از محمد خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه را نقض کرد.

سایت ریاست جمهوری به بهانه انتشار پیام تسلیتی که شیخ حسن روحانی برای یکی از سران فتنه صادر کرده است، با نقض دستور قضایی، این پیام را منتشر کرد.

با انتشار این خبر در سایت مذکور، برخی رسانه های دیگر نیز به بهانه بازنشر پیام روحانی، پیرامون این فتنه گر مطالبی را منتشر کردند.

index

براساس این گزارش، علاوه بر این سایت، پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی نیز با انتشار پیام تسلیت او خطاب به خاتمی، مرتکب این تخلف شده است.

inde42x

گفتنی است هفته گذشته، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، نایب رییس قوه قضاییه، در رابطه با سوالی مبنی بر دستور قوه قضاییه به رسانه‌ها برای نام نبردن از خاتمی گفته بود: “قوه قضاییه این حق را دارد در رابطه با کسانی که شورایعالی امنیت ملی یا قوه قضاییه آنها را از سران فتنه محسوب کرده است، به رسانه‌ها دستور دهد که حق ندارند هیچ تصویر و مطلبی از ایشان ارائه کنند و تا آنجا که می‌دانم این دستور همچنان باقی و با متخلفین برخورد می‌شود.”

همچنین، حجت الاسلام والمسلمین رییسی، دادستان کل کشور، نیز روز گذشته در این رابطه خاطرنشان کرده بود: “سخنگوی قوه‌ قضاییه این موضوع را اعلام و با توضیح ایشان جای هیچگونه تردیدی نمانده است.”

اینک، باید دید با متخلفان و ناقضان این دستور قضایی در پایگاه شخصی رفسنجانی و سایت ریاست جمهوری چه برخوردی صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این، انتشار پیامی رسمی از سوی رییس دولت یازدهم برای یکی از سران فتنه که متهم است باغی بر انقلاب شده، جای تاسف دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه