آزادسازی اراضی ملی در فومن

طبق اعلام فرمانده انتظامی استان، ۱۷ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان فومن آزادسازی شد.

آزادسازی اراضی ملی در فومن

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌ های اصلی مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای حومه شهرستان فومن و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره و تصریح کرد: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی با کارشناسان اداره منابع طبیعی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

سردار “عزیزاله ملکی” با بیان اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم ۱۷ هکتار از اراضی ملی را در آدرس مورد نظر به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار محصور کرده ‌است، گفت: با جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز و رفع تصرف این زمین با حکم قضائی، متهم ۴۰ ساله این پرونده نیز در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و کارشناسان مربوطه ارزش این زمین‌ را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به رصد دقیق و اشرافیت اطلاعاتی پلیس بر روی اقدامات غیرمجاز و مجرمانه متصرفان اراضی ملی و عزم راسخ مجموعه انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین‌خواری، افزود: پلیس در برخورد با سودجویان و افراد فرصت‌طلب این عرصه، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه