رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

ماهیت انقلاب با نظام سلطه سازگاری ندارد/ دشمن از طریق هجمه اقتصادی و رسانه ای به مقابله با جمهوری اسلامی برخاسته است

“سید علی آقازاده” رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از طریق حوزه اقتصادی، رسانه ای و فرهنگی به مقابله با جمهوری اسلامی برخاسته است گفت: مجلس و دولت با استفاده از ظرفیت های داخلی و فرصت های فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی در منطقه و حوزه بین الملل به سمت توسعه کشور و نیل به آرمان های جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد.

ماهیت انقلاب با نظام سلطه سازگاری ندارد/ دشمن از طریق هجمه اقتصادی و رسانه ای به مقابله با جمهوری اسلامی برخاسته است

“سید علی آقازاده” در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با بیانات امروز رهبر انقلاب در دیدار با مردم تبریز با بیان اینکه دشمن سعی دارد کشورها را با توجه به فرصت‌ها، مزیت‌ها و آسیب هایی که دارند مورد تهاجم قرار دهد اظهار کرد: نظام سلطه به ویژه آمریکا رویکرد خصمانه جدیدی برای مقابله با جمهوری اسلامی اتخاذ کرده است زیرا روش و ماهیت انقلاب با نظام سلطه سازگاری ندارد.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از طریق حوزه اقتصادی، رسانه ای و فرهنگی به مقابله با جمهوری اسلامی برخاسته است افزود: بنای نظام سلطه این است که کشورهای غیرهمسو با منافع خود را به هر روشی که شده تحت فشار بگذارد و به همین دلیل نیز جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران به واسطه اعتقاد راسخ و بصیرت عمیق و دشمن شناسی خود در برابر دشمنان مقاومت کرده است تصریح کرد: اگر چه دشمن تاکنون به اهداف خصمانه خود نرسیده اما کشورها به ویژه جمهوری اسلامی باید هوشیارانه در برابر اقدامات آمریکا عمل کند.

دولت و مجلس با برنامه ریزی دقیق در مقابل تهدیدات ایستاده است

 

آقازاده، دولت و مجلس و سایر ارکان نظام را از محورهای اصلی مقابله با تهدیدات رسانه ای و اقتصادی دشمن دانست و ادامه داد: دولت و مجلس با وجود نارسایی ها و مشکلات موجود، با برنامه ریزی دقیق در حوزه اقتصادی و خوداتکایی و توجه به منابع و ظرفیت های داخلی در مقابل تهدیدات ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس و دولت با استفاده از ظرفیت های داخلی و فرصت های فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی در منطقه  و حوزه بین الملل به سمت توسعه کشور و نیل به آرمان های جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد.

آمریکا نشان داده که به تعهدات خود در توافقات بین المللی پایبند نیست

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری همواره در فرمایشات خود به غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها و اروپایی ها اذعان کرده اند، گفت: آمریکا نشان داده که به تعهدات خود در توافقات بین المللی پایبند نیست و نمی‌توان روی آن و کشورهای اروپایی حساب کرد و موضوع پیمان شکنی دشمنان همواره در تذکرات رهبری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان در سال‌های گذشته بنای کار خود را بر خوشبینی به آمریکا و اروپا گذاشتند و خیال کردند ‌‌که آن‌ها می‌توانند مشکلات جمهوری اسلامی را حل کنند خاطرنشان کرد: در عمل دیدیم که دشمنان با استفاده از نقاط ضعف کشور در صدد ضربه زدن به ملت برآمدند و کشور را ضعیف کردند.

آقازاده با تاکید بر اینکه مسئولین باید تذکرات رهبری مبنی بر حفظ هوشیاری و عدم اعتماد به آمریکا و اروپا را مورد توجه قرار دهند بیان داشت: جمهوری اسلامی باید بر ظرفیت های داخلی و توانمندی و فرصت های بین المللی و منطقه ای خود تکیه کند.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر از ظرفیت نیروی انسانی کشور و منابع مادی و معنوی و تمدن فرهنگی جمهوری اسلامی به خوبی استفاده کنیم در مسیر تحقق اهداف انقلاب و پیشرفت همه جانبه قرار گرفته و به سمت توسعه پایدار می رویم.

آقازاده اتکا به ظرفیت های داخلی و داشتن روابط معقول با کشورهای مسلمان منطقه و جهان را موجب توسعه پایدار کشور دانست و تاکید کرد: مسئولان باید با عمل به منویات رهبری در پی توسعه کشور و خنثی سازی اهداف خصمانه دشمنان باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه