رییس کانون کارفرمایی گیلان در گفتگو با ۸دی:

مردم ایران پای شرافت شان ماندند/ نظام جمهوری اسلامی به معنی واقعی کلمه مستقل است

“سماکچی” رییس کانون کارفرمایی گیلان با بیان اینکه مردم ایران پای شرافت شان ماندند، گفت: عده ای در فضای مجازی و محافل مختلف دم از مردم می زنند و فکر می کنند که همه مردم خودشان هستند در حالی که اکثر مردم این کشور بدون هیچ ادعایی انقلابی بودن را وظیفه خودشان تلقی می کنند و پشتیبان این انقلاب هستند و خواهند بود.

مردم ایران پای شرافت شان ماندند/ نظام جمهوری اسلامی به معنی واقعی کلمه مستقل است

“محمد رسول سماکچی” رییس کانون کارفرمایی گیلان در گفتگو با هشت دی با اشاره به ابعاد حضور مردم، اظهار کرد: مردم ایران بی ادعا هستند و انقلابی بودن را وظیفه خودشان تلقی می کنند این مردم در قامت مدافع انقلاب در تمامی عرصه ها حضور می یابند و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود.

وی با بیان اینکه در تمام جهان کشوری را سراغ نداریم که به معنای کامل کلمه استقلال داشته باشد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظام حکومتی در بین کشورهای جهان است که به معنای واقعی مستقل است.

رییس کانون کارفرمایی گیلان با بیان اینکه استقلال ایران به معنای عدم مراوده با کشورهای دیگر نیست، خاطرنشان کرد: ما در عین استقلال حاضر به مشارکت و روابط دوستانه با تمام کشورها هستیم. کسانی که مدعی هستند چرا می گوییم “نه شرقی، نه غربی” اینها معنای شرقی را درک نکردند منظور امام خمینی(ره)مخالفت با ایدئولوژی شرقی است. قبل از انقلاب، نیمی از کشورهای جهان تحت سیطره کمینیست های شوروی بودند که این ایدئولوژی از بین رفت و ما در حال حاضر با کشوری مثل روسیه به عنوان یک “ایدئولوژی کمونیستی” در مراوده نیستیم و بلکه روی پای خود ایستاده ایم و زیر سیطره هیچ ابر قدرتی و کشوری نیستیم.

وی ادامه داد: مستقل ماندن هزینه هایی را در بر دارد آمریکا به عنوان یک ابر قدرت جهانی خواهان سلطه بر تمام کشورها است وقتی کشور ما از این سلطه بیزاری می جوید و خواهان استقلال است این هزینه را باید پرداخت کند و مردم ایران پای شرافت کشورمان ایستاده ایم و این هزینه سنگین را می پردازیم تا مستقل بمانیم خب اگر می خواستیم زیر مجموعه کشوری باشیم زیر سلطه همان رژیم شاه که تحت نظارت آمریکا و انگلیس و سایر ابر قدرت ها بود می ماندیم.

سماکچی با تاکید بر ابعاد حضور مردم در تمامی صحنه ها گفت: در همه حال از قبل و بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز مردم در میدان بودند. اگر چپاول و فسادهایی که به اسم دین و انقلاب توسط عده ای صورت گرفته را از صف مردم جدا کنیم که هیچ گاه این افراد انقلابی نبودند بلکه انقلابی نما بودند می بینیم که در عمق جامعه این مردم هستند که از حکومت، از دین و از این انقلاب در حال حمایت هستند.

وی تصریح کرد: حضور قشرهای مختلف مردم از جمله افراد کهنسال و بازنشسته بدون هیچ ادعایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده این است که این انقلاب را مردم حفظ کرده و حفظ خواهند کرد تا به صاحب اصلی آن برسد. عده ای در فضای مجازی و محافل مختلف دم از مردم می زنند و فکر می کنند که همه مردم خودشان هستند در حالی که اکثر مردم این کشور، بی ادعا هستند و انقلابی بودن را وظیفه خودشان تلقی می کنند این مردم در قامت مدافع انقلاب در تمامی عرصه ها حضور می یابند و خودشان را نشان می دهند و پشتیبان این انقلاب هستند و خواهند بود.

رییس کانون کارفرمایی گیلان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام مزاحمت های ابر قدرت ها، خوشبختانه با رهبری قاطعانه آیت الله خامنه ای بعد از رحلت امام خمینی(ره) در جهت حفظ انقلاب و مردم همیشه در صحنه توانستند از مشکلات عدیده با وجودی که هنوز مشکلات زیادی وجود دارد از جمله معیشت و اقتصاد عبور کنند.

وی تصریح کرد: یک عده افراد انقلابی نمای فاسد با اختلاس و غارت این مشکلات را برای مردم ایجاد کردند که الحمدلله این افراد در حال پیگرد قانونی هستند تا به سزای اعمال شنیع شان برسند که این پیگیری ها سبب شادی در دل مردم انقلابی است.

سماکچی با اشاره به خدمات انحام شده در راستای انقلاب اسلامی در کشور اظهار کرد: فعالیت های زیادی در کشور به انحام رسیده است قبل از انقلاب کپسول های سنگین گاز توسط مردم در صف دریافت و حمل می شد ولی الان تمامی روستاها و مناطق محروم از نعمت گاز و برق و آب شرب سالم برخوردار هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: ساخت بیمارستان ها و درمانگاه ها، تاسیس خانه های بهداشت در تمامی روستاها، افزایش تعداد دانشجویان و کاهش افراد بی سواد نیز از این جمله است. در اوایل انقلاب تنها ۳۰ درصد از افراد جامعه با سواد بودند ولی در حال حاضر این رقم بالای ۹۸ درصد است. هیچ روستایی دارای راه آسفالت نبود ولی در حال حاضر حجم زیادی از راه های روستایی از حمل و نقل آسان برخوردارند.

رییس کانون کارفرمایی گیلان با بیان اینکه خدمات صورت گرفته در کشور به یمن انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: عده ای از خائنین داخلی و خارجی مشکلات کشور را پررنگ جلوه می دهند تا فعالیت های انجام شده از اذهان مردم پنهان بماند، ولی باوجود وسایل ارتباطی امروز، مردم آگاه هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه