۱۳۴ پروژه خدماتی و کشاورزی در رشت به بهره‌برداری رسید

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۱۳۴ پروژه خدماتی و کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان رشت افتتاح شد.

۱۳۴ پروژه خدماتی و کشاورزی در رشت به بهره‌برداری رسید

به گزارش ۸دی، سرپرست فرمانداری رشت در مراسم افتتاح پروژه های بخش مرکزی شهرستان رشت، خاطر نشان کرد: ۱۳۴ پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان‌ امروز در بخش مرکزی شهرستان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه، این اعتبارات از حوزه های مختلف همچون، اعتبارات ملی و استانی و دیگر ردیف های بودجه تامین شده است، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ها بخشی از مشکلات مردم برطرف می شود. آبرسانی به ۷ روستای بخش مرکزی و بهره مند شدن ۱۲۷۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۶۹۷ نفر و افتتاح متمرکز ۱۲۶ پروژه توسعه و تقویت برق از جمله پروژه های خدماتی بودند که امروز به صورت متمرکز در بخش مرکزی به بهره برداری رسید. تعداد ۲۰۹ پروژه توسعه و تقویت شبکه توزیع برق برای شهرستان تعریف شده که با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان در پنج بخش شهرستان رشت در ایام دهه فجر ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

حمید رضا امام پناهی با تاکید برای ضرورت احیای آب بندان های و مرتفع نمودن مشکل آب کشاورزی سطح شهرستان، افزود: تعمیق، بازسازی و لایروبی آب بندان روستای طراز کوه به مساحت چهار هکتار در سه پهنه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیون تومان امروز در روستای طرازکوه به بهره‌برداری رسید. با بهره برداری از این پروژه مشکل تامین آب کشاورزی ۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان مرتفع می گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه