نماینده انزلی در مجلس خبرداد؛

تصویب بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی برای پروژه‌های انزلی در سفر هیئت دولت به گیلان

نماینده انزلی در مجلس گفت: در سفر هیئت دولت به گیلان هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهر ساحلی تصویب شد.

تصویب بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی برای پروژه‌های انزلی در سفر هیئت دولت به گیلان

به گزارش ۸دی، احمد دنیامالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به گیلان، بندرانزلی تنها شهری بود که از دو وزیر و یک معاون رئیس جمهور میزبانی کرد.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان رئیس جمهور در انزلی، افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی از پروژه‌های نیمه تمام و همچنین تالاب بین المللی انزلی، ۱,۰۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهر ساحلی تصویب شد.

نماینده انزلی در مجلس ادامه داد: از این میزان اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های راه و مجموعه‌های ورزشی و بخش‌های محیط زیست و آب فاضلاب انزلی تخصیص یافت که ۳۰ میلیارد تومان آن برای ساخت سکوهای ورزشگاه تختی انزلی است.

دنیامالی با اشاره به حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مجتمع بندری انزلی، اضافه کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان از بودجه سازمان بنادر و دریانوردی نیز برای توسعه زیرساخت‌های بندری در انزلی اختصاص یافت که ۲۵۰ میلیارد آن مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش زیر ساخت‌های این سازمان است.

گفتنی است در سفر هیئت دولت به گیلان وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی مجموعه تختی انزلی و وزیر راه و شهرسازی از مجتمع بندری انزلی، مسیر کنارگذر و همچنین پروژه چهار بانده کردن محور بندرانزلی به رضوانشهر بازدید کردند و رئیس سازمان محیط زیست هم به عنوان نماینده معین رئیس جمهور در بندرانزلی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان از وضعیت تالاب بین المللی انزلی و کنارگذر بازدید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه