انتقاد صریح امام جمعه لاهیجان؛ مسببان وضع فعلی کشور هنوز مدیران میانی گیلان هستند

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه مسببان وضع فعلی گیلان هنوز مدیران میانی هستند، گفت: به جلسه شورای اداری گیلان نخواهم رفت چون مدیران میانی بسیاری از مسببان وضع موجود هنوز مدیر هستند، شما می روی ما می مانیم و مردم.

انتقاد صریح امام جمعه لاهیجان؛ مسببان وضع فعلی کشور هنوز مدیران میانی گیلان هستند

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، امام جمعه لاهیجان، در خطبه‌های امروز نماز جمعه، اظهار کرد: سفر ریاست جمهوری به گیلان را داریم؛ ظاهر هر شهرستانی یکی از وزرا نماینده ویژه ایشان است و مهمان ویژه لاهیجان وزیر بهداشت است.

وی افزود: این سفر نصفه و نیمه بوده و بسیاری از مشکلات خوب گفته نمی‌شود. وزیر بهداشت تخصصی در میدان گیل لاهیجان ندارند. در لاهیجان مشکل فاضلاب داریم و بیمارستان پیروز هنوز سر و سامان ندارد.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه به دیدار نخبگان گیلان با رئیس جمهور نخواهم رفت، گفت: جلسه نخبگان عصر امروز برگزار می شود، بنده هم دعوتم اما نخواهم رفت چون بسیاری از نخبگان دعوت نشدند.

وی با بیان اینکه مسببان وضع فعلی گیلان هنوز مدیران میانی هستند، بیان کرد: به جلسه شورای اداری گیلان نخواهم رفت چون مدیران میانی بسیاری از مسببان وضع موجود هنوز مدیر هستند، شما می روی ما می مانیم و مردم.

حجت اسلام سلیمانی ادامه داد: آقای رئیس جمهور قرار ما این نبود، غیر از کانال وزارت کشور باید از خیلی ها نظر بگیرید.
این حرف ها به ضرر ما خواهد بود اما حرف مان را می گوییم. شما غیر از این کانال ها ببینید چه خبر است.

وی تصریح کرد: نظارت و بررسی ها باید دست کسانی باشد که بتوانند طبق آن فکر عمل کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام و درود بر شرفت
یداله ابان از ماسال
سلام. انچه را که از رئیس جمهور انتظار داشتیم تا اینجای کار براورده نشده و بعید میدانم که اقای رئیسی بتواند به شعارهای انتخاباتی خودش عمل کند.وقتی مدیران اجرایی دولت با برنامه های دولت زاویه داشته باشند و همسو نباشند کارها خوب پیش نخواهند رفت.بی برنامگی در کارها موجب میشه که وزیر ارتباطات بره از صنایع چوب و کاغذ بازدید بکنه در حالی که مشکل مردم ماسال و رضوانشهر در حوزه های مختلف از جمله منابع ملی و ابخیز داری به اوج خودش رسیده بجای رسیدگی به پهنای اینترنت منطقه وزیر در بازدیدش به حاشیه برده میشه.ووو....
در حاشیه