مامور قلابی در دام پلیس تالش

یک مامور قلابی توسط پلیس در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

مامور قلابی در دام پلیس تالش

به گزارش ۸دی، فرماندهی انتظامی شهرستان تالش با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و تامین امنیت اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره بدان تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه مدتی است فردی ناشناس خود را تحت عنوان مامور یکی از سازمان‌های دولتی معرفی می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران انتظامی با بررسی‌های صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی، متهم را شناسایی و در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم دارای سابقه کلاهبرداری رایانه‌ای می‌باشد. ماموران پس از هماهنگی قضائی، پلیس قلابی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ “محمد رستمی” از کشف یک قبضه سلاح کلت کمری اسباب بازی، تعداد ۱۴ عدد سیم کارت و مقادیری مواد مخدر از محل اختفاء متهم خبر داد و گفت: متهم ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. از شهروندان می‌خواهیم، برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو، در صورت مواجه شدن با درخواست‌های غیر معقول توسط این افراد که خود را مامور دولتی معرفی می‌کنند، مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه