در آیین رونمایی از نماهنگ "دستبوس" مطرح شد

اهمیت و نقش رسانه در انتقال ارزش های دینی و اقناع مخاطب/ “دستبوس” خواهان آگاه سازی مخاطب به جایگاه مادران است

“مجید رحمانی” نماینده سازمان هنری و رسانه ای اوج با اشاره به نقش رسانه در تبیین ارزش های دینی گفت: در جنگ نرم اهالی فرهنگ و هنر در قالبی مشخص می توانند ارزش های دینی را در عرصه ی رسانه، منتقل و مخاطب را اقناع کنند.

اهمیت و نقش رسانه در انتقال ارزش های دینی و اقناع مخاطب/ “دستبوس” خواهان آگاه سازی مخاطب به جایگاه مادران است

به گزارش هشت دی، “مجید رحمانی” نماینده سازمان هنری و رسانه ای اوج در آیین رونمایی از نماهنگ “دستبوس” با بیان اینکه در دوره ای هستیم که دشمن درصدد تغییر سبک زندگی اسلامی است، تصریح کرد: جایگاه زن و مادر در دین بسیار مهم است این در حالی است که شبکه های خارجی سریال هایی می سازند که اثر و جایگاه مادر و زن را تضعیف کنند.

وی افزود: با توجه به رکن و مقام مادر که در اسلام به آن بسیار تاکید شده، باید دستبوس مادران باشیم.

نماینده سازمان هنری و رسانه ای اوج با طرح این سوال که نقش مادر در جامعه ما چقدر تبیین شده است، اظهار کرد: در استان ما بسیار کم کاری شده و با همت جوانان استان با دست خالی این نماهنگ ساخته شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه در تبیین ارزش های دینی گفت: در جنگ نرم اهالی فرهنگ و هنر در قالبی مشخص می توانند ارزش های دینی را در عرصه ی رسانه، منتقل و مخاطب را اقناع کنند.

رحمانی با اشاره به این چالش که استان ما را فیلمسازانی از استان های دیگر روایت می کنند، بیان کرد: سازمان اوج ناظر به ذوق و سلیقه، سریال و نماهنگ می سازد و حامی مالی نماهنگ “دستبوس” نیز سازمان اوج است.

وی با بیان اینکه گیلان سرزمین گوهرخیز و دارای نیروهای توانمند است که امیدوارم قدر بشناسیم، خاطرنشان کرد: نماهنگ “دستبوس” با همت گروهی از جوانان و با هنرمندی سرکار خانم “پروانه معصومی” ساخته شده است‌.

 

 

محسن حامدی کارگردان و تهیه کننده نماهنگ “دستبوس” نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه و شان مادر بیان کرد: همه کائنات در اختیار مادر و اجابت دعایش است و “دستبوس” خواهان آگاه سازی مخاطب به جایگاه مادران است.

وی افزود: این دست ها اکسیری دارد که وقتی بوسیده می شود خدا درهای رحمتش را باز می کند.

کارگردان و تهیه کننده نماهنگ “دستبوس” در پایان بیان کرد: این نماهنگ به ترجمه انگلیسی و عربی درآمده و در سالن سران اجلاس کشورهای اسلامی در حضور ریاست جمهور رونمایی خواهد شد و از شبکه های عربی، جام جم و شبکه های دیگر پخش خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه