واکنش علی کریمی به اظهارات تند رئیس هیات فوتبال گیلان؛ اماده مناظره هستم

علی کریمی با اشاره به اظهارات رئیس هیات فوتبال گیلان، گفت: اگر شک و شبهه‌ای در خصوص تعهدات من در مورد سپیدرود وجود دارد حاضرم در برنامه تلویزیونی با حضور “الماسخاله” شرکت کنم.

واکنش علی کریمی به اظهارات تند رئیس هیات فوتبال گیلان؛ اماده مناظره هستم

به گزارش ۸دی،شب گذشته قربانعلی الماسخانه در گفتگو با برنامه با ورزش شبکه گیلان اظهاراتی را در خصوص علی کریمی سرمربی سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت مطرح کرد. اینجا بخوانید.

صحبت‌های الماسخانه رئیس هیات فوتبال گیلان خیلی زود واکنش ستاره سابق تیم ملی و سرمربی اسبق سپیدرود را در بر داشت. علی کریمی در واکنش به صحبت های المساخانه گفت: من با کمال میل حاضرم یکبار برای همیشه رودررو با ایشان صحبت کنم تا اگر شک و شبهه‌ای برای هواداران وجود دارد برطرف شود. اما به یکی دو مورد باید اشاره کنم اول این که خود آقای الماسخاله بهمن سال ۹۷ با خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده بود که من به تمام تعهداتم در قبال خرید تیم عمل کردم و مورد دیگر این که اوایل سال ۹۸ در خواست کردم که در برنامه تلویزیونی حاضر شویم تا ابهامات از میان برود که شنیدم با مخالفت ایشان مواجه شد. به هرحال در تمام سال‌های مدیریت‌شان کارنامه‌ای که از خود به جا گذاشته‌اند برای هواداران مشخص است و به قول معروف پیه‌اش به تن اهالی فوتبال گیلان خورده و البته عملکرد من هم همین طور. اما اگر شک و شبهه‌ای در خصوص تعهدات من در مورد سپیدرود وجود دارد حاضرم در برنامه تلویزیونی با حضور ایشان شرکت کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه