پلمب مرکز ترک اعتیاد متخلف در آستانه اشرفیه

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از شناسایی و پلمب یک کمپ ترک اعتیاد متخلف در منطقه بخش بندرکیاشهر از توابع این شهرستان خبر داد.

پلمب مرکز ترک اعتیاد متخلف در آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی،سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور با اشاره به اینکه این کمپ به علت عدم دارا بودن شرایط لازم برای فعالیت پلمپ شده افزود: این کمپ بدون مجوز لازم اقدام به پذیرش بیماران می کرد.

به گفته وی در بازدید از این کمپ که با حضور نماینده بهزیستی و مامورین نیروی انتظامی صورت گرفت ، متصدی ۴۱ ساله آن به علت عدم دارا بودن شرایط لازم به مراجع قضایی معرفی شده است.

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه فعالیت مراکز ترک اعتیاد را منطو به داشتن صلاحت و همچنین امکانات استاندار عنوان کرد و از مردم خواست تا با مشاهده مجموعه های غیرمجاز به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهند.

سرهنگ نجفی‌پور در ادامه بر جلوگیری از فعالیت موسسات غیرمجاز پزشکی با هدف حفظ سلامت مردم تاکید کرد و افزود: همچنین طی چند روز اخیر ۶ هزار و ۱۹۴ نخ سیگار قاچاق نیز از یک واحد صنفی واقع در شهر آستانه اشرفیه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه از بازرسی از این واحد صنفی تعداد ۷۲ عدد زهرگیر سیگار، ۴۰ عدد توتون و تنباکو و ۳۴۴ عدد فندک قاچاق به ارزش ۶۵ میلیون ریال نیز کشف شده اظهار داشت: متهم ۳۵ ساله این پرونده به مرجع قضایی معرفی و این واحد صنفی به جهت وجود کالای قاچاق پلمپ شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه