گیلانیان با جان و دل در بازسازی عتبات مشارکت می‌کنند

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مردم گیلان علاقه دیرینه به اهل بیت عصمت و طهارت دارند، گفت: گیلانیان با جان و دل در بازسازی عتبات مشارکت می‌کنند.

گیلانیان با جان و دل در بازسازی عتبات مشارکت می‌کنند

به گزارش ۸دی،  استاندار گیلان عصر امروز در جلسه ستاد عتبات عالیات گیلان، با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی که پیشتر عهده دار بازسازی عتبات بود، اظهار کرد: این شهید سرافراز، با شهادت در راه ولایت، راه و مسیر حرکت را نمایان ساخت.

وی سردار سلیمانی را مشعل دار و پرچمدار مسیر ولایت خواند و ادامه داد: او مرد میدان جهاد بود و اینک ما باید مرد میدان خدمت به مردم باشیم و با جان و دل، برای رضای خدا در این راه حرکت کنیم.

اسدالله عباسی در بخش دیگری از سخنانش ائمه اطهار را عزت بخش دانست و حب اهل بیت را موجب عزتمندی خواند و با یادآوری میزبانی مردم این استان از فرزندان پیامبر (ص) گفت: زنان محجبه ما امروز از حضرت فاطمه (س) الگو می گیرند و وظیفه خطیری برای حرکت در مسیر ائمه داریم.

نماینده عالی دولت در استان مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات و نیز قبور مطهر امامزادگان در این استان را نشان از علاقمندی دیرینه مردم این سامان به خاندان عصمت و طهارت ذکر کرد. مجموعه استانداری و فرمانداری ها همکاری کامل با این ستاد در مرکز استان و نیز شهرستان ها انجام می دهند.

در ابتدای این جلسه مجید دوهندو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان و حجت‌الاسلام محمد لاکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ستاد، فعالیت های انجام شده را تشریح کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه