معاون سیاسی بسیج دانشجویی کشور در گفت و گو با ۸دی:

با شهادت “حاج قاسم” خون جدیدی در مسیر مقاومت دمیده شد/ جهاد تبیین سیره ی عملی سردار دلها

“محسن نیازمند” معاون سیاسی بسیج دانشجویی کشور با اشاره به توقف ناپذیری محور مقاومت بعد از شهادت “حاج قاسم”، گفت: فقدان این شخصیت برای تمام جهان بسیار درد آور است اما ریشه جبهه مقاومت به آموزه های اسلامی و سیره امام خمینی(ره) برمی گردد و این نشان دهنده مسیر توقف ناپذیر مقاومت است.

با شهادت “حاج قاسم” خون جدیدی در مسیر مقاومت دمیده شد/ جهاد تبیین سیره ی عملی سردار دلها

“محسن نیازمند” معاون سیاسی بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: اصلی ترین موضوعی که سردار سلیمانی در مدار مکتب امام طی کرد، توحید باوری بود. موضوعی که امام خمینی(ره) از آغاز نهضت تا دوران دفاع مقدس بر آن پافشاری کرد و با تمام توان به آن اعتقاد داشت و در زبان و کلامش تجلی پیدا کرد.

وی با اشاره به تجلی توحید باوری در “حاج‌قاسم”، اظهار کرد: او این مسیر را از جوانی شناسایی کرد و با توسل به اهل بیت(ع) و اعتقاد راسخ و عمل مخلصانه شاهد دلاور مردی هایش در امتحانات‌و‌موقعیت های مختلف بودیم. او با همین روحیه، فرقانی برای خودش ایجاد و جبهه حق را شناسایی و در آن قرار گرفت و بعد از امام با تأسی از امر ولی و تشخیص مسیر درست در همین مسیر توحید باوری و با تبعیت از ولایت و مسیری که امام از آغاز نهضت دنبال کرد یعنی به ثمر نشستن انقلاب و تاسیس نظام اسلامی و صدور انقلاب قرار گرفت. در این راستا شاگردان مکتب خمینی(ره) به درستی عمل کردند و خداوند آنان را به درجه رفیع شهادت نائل کرد.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی کشور با اشاره به توقف ناپذیری محور مقاومت بعد از شهادت “حاج قاسم”، تصریح کرد: فقدان این شخصیت برای تمام جهان بسیار درد آور است اما ریشه جبهه مقاومت به آموزه های اسلامی و سیره امام خمینی(ره) برمی گردد و این نشان دهنده مسیر توقف ناپذیر مقاومت است.

نیازمند با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم خون جدیدی در مسیر مقاومت دمیده شد، بیان کرد: روند جدی تری در منطقه در حال شکل گیری است، مانند خروج آمریکا از افغانستان، همانطور که رهبرانقلاب انتقام خون حاج قاسم را در خروج آمریکا از منطقه بیان کردند و هم اکنون نتایج آن دیده می شود، همچنان پیروزهای حیدریون عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حشدالشعبی عراق و پیروزی انصار الله یمن،… دیده می شود و خون پاک حاج قاسم ثمر داده و مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت مسئله وحدت در بین آحاد جامعه اظهار کرد: باید این مسئله را درک کنیم که ما ملت ایران با هر رنگ و ظاهری به مشترکات خودمان مانند هویت ایرانی اسلامی، تکیه بر استقلال و… توجه کنیم. همانطور حضور حوانان با تیپ های مختلف در محور مقاومت که حاج قاسم آن را احیا کرد نیز در همین راستا است.

جهاد تبیین سیره ی عملی سردار سلیمانی

معاون سیاسی بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر اینکه همه ملت و دختران و پسران این سرزمین گرد یک هویت ملی جمع شدیم، اضافه کرد: باید برای ایجاد بستری که همه رنگ و لعاب ها حول این هویت جمع شوند، تلاش کنیم زیرا عده ای خناس و مغرض به دنبال برهم زدن این هویت هستند و جهاد تبیینی که‌ رهبر انقلاب بارها اعلام کرده اند ‌و حاج قاسم با سیره عملی اش آن را به همگان نشان داد رقم بخورد، رسالتی که امروز ما در بسیج دانشجویی کل کشور به تأسی از حاج قاسم و رهبر انقلاب به دنبال آن هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه