وزیر کار: در ماه‌های آینده وضعیت خیلی بهتری خواهیم داشت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ماه‌های آینده با تصمیماتی که گرفته شده نتایج خود را قطعاً نشان خواهد داد و وضعیت خیلی بهتری خواهیم داشت.

وزیر کار: در ماه‌های آینده وضعیت خیلی بهتری خواهیم داشت

به گزارش ۸دی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با سالروز حماسه ۹ دی دیشب در مسجد جامع ابوذر تاکید کرد: باید شرایط نامساعد کنونی را که مردم در آن به سر می‌برند ترمیم و بهسازی کنیم.

وی با بیان اینکه در روز ۹ دی ماه، دشمن از ملت ایران مایوس شد، اظهار کرد: مردم انقلابی، عاشورایی و حسینی ما در سال ۸۸، حضور متفاوتی از خود نشان دادند. دشمن، تمام تلاش خود را برای انتقام گرفتن از ملت ایران به کار گرفته است و می‌داند که این نظام و انقلاب با ده‌ها هزار شهید، آسیب نخواهد دید. دشمن با برخی اقدامات به دنبال انتقام گرفتن و ضربه زدن به ملت ایران است و یکی از این راه‌ها مسائل اقتصادی است؛ بنابراین وظیفه ما این است که با خدمت رسانی به ملت و حل مشکلات آنان این مکر و فریب دشمن را هم زمین بزنیم.

حجت الله عبدالملکی بیان کرد: دولت سیزدهم، در شرایطی کار را آغاز کرد که حقیقتاً مشکلات بسیار زیادی وجود داشت. رئیس جمهور به ما دستور داده اند که وقت خود را صرف خدمت به مردم کنیم و به دنبال این که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده، نباشیم. دولت واقعاً در شرایط سختی کار خود را شروع کرد. رئیس‌جمهور مرتبا، نشست‌های اقتصادی را با وزرای مربوطه برگزار و گزارش‌های بیکاری، گرانی و معیشت مردم را از مسئولان دریافت و برای آن چاره اندیشی می‌کنند.

وی تصریح کرد: یقیناً نتیجه این تلاش‌ها به زودی، خود را نشان خواهد داد. قطعآ با توجه به تغییرات مدیریتی در دولت، در انتخاب افراد دقت مضاعفی صورت می‌گیرد. مدیران کارآمد، فساد تیز، انقلابی، دستپاک و مردمی با این پنج شرط به کار گرفته خواهند شد. همزمان رصد مسائل و مشکلات در سطوح مختلف انجام می‌شود، رئیس جمهور تاکنون نزدیک به ۱۳ سفر استانی داشته و در هر سفر تعدادی از وزرا، ایشان را همراهی می‌کنند.

عبدالملکی هدف از این سفر‌ها را بررسی مشکلات مردم از نزدیک عنوان کرد و گفت: یقیناً این سفر‌ها به آشنایی با مشکلات مردم و حل و رفع آن‌ها منجر می‌شود. بنا داریم هر ماه به اتفاق معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک مسجد را در تهران یا شهرستان‌ها برای حل مشکلات مردم انتخاب کرده و در آن حضور داشته باشیم و مشکلات را از نزدیک بررسی و رفع کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین، مدیران این وزارتخانه و روسای سازمان‌های تابعه، در دیداری صمیمانه با اهالی منطقه ۱۷ تهران (فلاح) در مسجد جامع ابوذر تهران، حضور یافت و تا پاسی از شب مشکلات و درخواست‌های مردمی را بررسی کرد.

در این دیدار، مردم مشکلات و موضوعات مرتبط با وزارتخانه را در ارتباطی رو در رو و صمیمانه با دکتر عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرانش مطرح کردند.

https://media.dolat.ir/uploads/org/164089635657233200.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه