معرفی متصرف اراضی ملی رودبار به مرجع قضائی

متصرف ۶ هزار متر مربع از اراضی ملی شهر رستم‌آباد از توابع شهرستان رودبار به مرجع قضائی معرفی شد.

معرفی متصرف اراضی ملی رودبار به مرجع قضائی

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر مبارزه جدی مجموعه انتظامی با زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و طبیعی را دارند اظهار  کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی یک وظیفه همگانی است.

وی در ادامه به گزارشی دریافتی مبنی بر تصرف اراضی ملی در شهر رستم‌آباد از توابع شهرستان رودبار و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند. با بررسی و بازدید از این زمین مشخص شد، ۶ هزار متر از اراضی ملی توسط یک نفر به تصرف درآمده و به صورت غیرقانونی با سیم خاردار و برچین محصور شده است.

سردار “عزیزاله ملکی” با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه تصریح کرد: در این راستا متهم ۵۲ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه ارزش زمین تصرف شده توسط کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با هماهنگی قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور خبر داد و تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها با پلیس در مقابله با زمین‌خواران و متجاوزان به حقوق بیت‌المال را بسیار مؤثر عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه