کنگره شهدای دانشجوی گیلان با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی برگزار می شود

کامیار مهدی پور در نشست خبری شهدای دانشجوی گیلان با اشاره به برگزاری این کنگره در تاریخ ۲۸ بهمن امسال افزود: این کنگره در مسجد باقر العلوم (ع) دانشگاه گیلان با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مردای و با حضور مدیران استانی و جامعه دانشگاهی استان برگزار می شود.

کنگره شهدای دانشجوی گیلان با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز ،کامیار مهدی پور در نشست خبری شهدای دانشجوی گیلان با اشاره به برگزاری این کنگره در تاریخ ۲۸ بهمن امسال افزود: این کنگره در مسجد باقر العلوم (ع) دانشگاه گیلان با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مردای و با حضور مدیران استانی و جامعه دانشگاهی استان برگزار می شود.

وی از برگزاری محفل انس با قران با حضور قاریان بیم الملی و کشوری در مسجد فاطمه الزهرا (س) خبر داد و گفت: یادواره شهدای دانشجوی سیاهکل با سخنرانی سرهنگ عباس بایرامی معاون سپاه قدس گیلان برگزار می شود.

رئیس بسیج دانشجویی گیلان از برگزاری یادواره شهدای بندر انزلی و آستار خبرداد و تصریح کرد: هنگامی که نام شهید با دانشجو پیوند می‌خورد شهادت از روی آگاهی است و این امر ارزش عمل را مضاعف می‌کند.

مهدی پور با بیان اینکه تمام اراده ما در ستاد کنگره شهدای دانشجوی گیلان این است که تولیداتی داشته باشیم که ماندگار باشد خاطرنشان کرد: در راستای استفاده از ظرفیت اساتید انقلابی و دانشجویان متخصص در استان برنامه‌ریزی می‌شود.

۸هزار سند از شهدای دانشجو در گیلان جمع آوری شد

مهدی پور با اشاره به  جمع آوری هشت هزار سند شامل عکس، زندگینامه، فیلم، وصیت‌نامه، دست نوشته و صوت از شهدای دانشجویی گیلان  توسط کمیته گنجینه اطلاعات اظهار داشت : پیش بینی می شود با همت دانشجویان  در آینده این اسناد به ۲۰ هزار سند برسد

رئیس بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه از ظرفیت تمام تشکل های دانشجویی برای برگزاری این مراسمات استفاده می شود خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه را مرهون شهدا هستیم.

مهدی پور با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شفت گفت: سخنران این یاواره آیت الله اراکی است و با برنامه ریزی های انجام شده نرم افزار گوشی های هوشمند ۱۵ شهید شاخص گیلان برای گوشی های اندروید در کنگره شهدای دانشجوی گیلان رو نمایی می شود.

وی با اشاره به ساخت نرم افزار کامپیوتری متشکل از اطلاعات ۱۵ شهید شاخص توسط گرو های تخصصی سراسر استان در یک دی ود دی افزود: گیلان ۹۷ شهید دانشجو دارد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جعفری
شهاب مرادی تو فتنه کجابود که الان بسیج دانشجویی ازش دعوت میکنه واسه سخنرانی کنگره شهدای دانشجو.شاید فضا عوض شده حتی در بسیج دانشجویی......
حمیدقربانپور
سلام شما چه فرمایشی داری.؟میخواهی بدونی شهاب کجا بوده؟ولی بدان شهاب هرکجا بوده نور رخشانی بود که نهم دی حضور سبز واموزش درس بصیرت را به دانشجویان وهمراهان میداد.حضرت استاد حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی حقیقت بسیج وبصیرت را درعمل رفتار وگفتار به ما می آموزند.خداوند سایه ایشان ودل سوزان انقلاب وشما که دقدقه عمل به آیه واعتصموابحبل الله جمیعا..را دارید.حفظ وسربلند دارد.بحق امام جعفرصادق (ع)خوبان وصدیقین. سرافرازباشند.
در حاشیه