بازدید استاندار از اکیپ‌های عملیاتی زمستانه اداره‌کل راهداری گیلان

استاندار گیلان در جریان بازدید از اکیپ‌های عملیاتی زمستانه اداره‌کل راهداری، بر لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه حمل‌ونقل و ایمنی راه‌ها و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل به‌ویژه در حوزه جاده‌ای تأکید کرد.

بازدید استاندار از اکیپ‌های عملیاتی زمستانه اداره‌کل راهداری گیلان

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت اول دی ماه روز راهدار، در بازدید از اکیپ های عملیاتی زمستانه اداره‌کل راهداری استان، با گرامیداشت هفته حمل و نقل اظهار داشت: امنیت راه از حیاتی ترین زیرساخت ها و عاملی مهم جهت توسعه شبکه حمل و نقل جاده ای محسوب می شود و لازمست از همه امکانات در جهت کیفی سازی خدمات این بخش استفاده شود.

وی با اشاره به شمار بالای ترددهای جاده‌ای در گیلان و حوادث طبیعی و انسانی در جاده‌ها ادامه داد: طی سال‌های گذشته بارش برف و عدم آمادگی لازم برای مدیریت در این بخش، موجب بروز مشکلاتی برای فعالان حوزه حمل و نقل شد که بایستی نسبت به رفع مشکلات گذشته و بهبود خدمات، گام های جدی برداشته شود.

عباسی از آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه حمل و نقل و ایمنی راه های استان خبر داد و گفت: باید استقرار تجهیزات و نیز نیروهای امدادی در نقاط حادثه خیز استان به درستی انجام شود.

وی بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل به ویژه در حوزه جاده ای تاکید کرد و افزود: بهبود کیفیت سفر، وابسته به نوسازی ناوگان حمل و نقل است و بهره‌وری صنعت حمل ‌و نقل جاده‌ای استان را به دنبال دارد.

۲۶ آذرماه، روز ملی حمل‌ونقل و یکم دی‌ماه روز راهدار و این مدت به عنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است.

استاندار گیلان با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل بحران استانداری و شماری از مدیران‌کل دستگاه‌های امدادی و نهادهای خدمات رسان، امروز از اکیپ های عملیاتی زمستانه اداره کل راهداری استان و میزان آمادگی آنها بازدید کرد.

وی همچنین به مناسبت هفته حمل و نقل، از پایانه مسافری میدان گیل رشت، بازدید و با رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری گفت وگو کرد و شنوای مشکلات آنان بود.

در طرح راهداری زمستانی امسال ۳۹ راهدارخانه ثابت و ۱۸ راهدارخانه سیار جانمایی شده و ۵۴۲ نیروی انسانی در قالب ۶۰ اکیپ راهداری، ۵۷ اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی آماده‌باش هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه