بازدید استاندار گیلان از روند توسعه پروژه‌ها در لنگرود

استاندار گیلان امروز در جریان سفر به لنگرود، از روند تکمیل برخی پروژه های درمانی، کشاورزی و بندری این شهرستان بازدید کرد.

بازدید استاندار گیلان از روند توسعه پروژه‌ها در لنگرود

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان صبح امروز (جمعه) در جریان سفر به لنگرود، از روند تکمیل برخی پروژه های درمانی، کشاورزی و بندری این شهرستان بازدید کرد.

اسدالله عباسی امروز در نخستین برنامه سفر به لنگرود از پروژه در دست احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی کومله، بازدید و در جریان روند تکمیل آن قرار گرفت. وی همچنین واحد کشتارگاه صنعتی دام و دیلم و پروژه چندمنظوره چمخاله را مورد بازدید قرار داد.

پروژه بندری چند منظوره چاف و چمخاله در شهرستان لنگرود، پروژه مهمی‌ است‌ که در توسعه گردشگردی استان گیلان نقش مهمی دارد و با کاربری مسافری – گردشگری دارای حوضچه‌ای به مساحت چهار هکتار بوده و برای آن؛ راه سنگی به طول ۸۰ متر، پل دسترسی به طول ۳۵۲ متر، دو بازوی اصلی به طول ۵۵ متر و بازوی فرعی به طول ۳۵۵ طراحی شده است.

دیدار با یک خانواده معظم شهید، شرکت در جلسه بررسی مشکلات شهرستان، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه لنگرود و حضور در بیمارستان شهید حسین پور و تقدیر از پرستاران به مناسبت روز پرستار، از دیگر برنامه های استاندار گیلان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه