رییس مجمع نمایندگان گیلان بیان کرد؛

پیگیری مشکلات خبرنگاران گیلانی در سطح ملی

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه از خبرنگاران فعال گیلان حمایت می شود گفت: پیگیر حل مشکلات خبرنگاران در سطح ملی هستیم.

پیگیری مشکلات خبرنگاران گیلانی در سطح ملی

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام «محمد صفری» امروز (سه‌شنبه، ۲ آذر ) در نشست بررسی مطالبات خبرنگاران گیلان در رشت اظهار کرد: خبرنگاران قشر زحمتکش و پرتلاش جامعه و حلقه وصل کارگزاران حاکمیتی با مردم هستند و بسیاری از مشکلات با قلم شیوایشان حل می‌شود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه مدیران بایستی انتقادپذیر باشند افزود: در عنوان انتقادات است که بسیاری از نقض‌ها شناسایی و برطرف می‌شود.

حجت الاسلام صفری تصریح کرد: مسائل صنفی خبرنگاران بایستی اول واکاوی و بررسی شود تا مسائلی که مربوط به نمایندگان و در حیطه کاری آنان است در سطح ملی پیگیری شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس خاطر نشان کرد: حل مشکلات بیمه‌ای و دیگر دغدغه‌ها در حال جمع‌بندی است که در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای و وزارتخانه مربوطه پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه نقدهای خبرنگاران غفلت‌ها را در جامعه مشخص می‌کند اظهار داشت: کار مشترکی با همکاری و پیگیری نمایندگان مجلس و خانه مطبوعات برای حمایت از خبرنگاران و حل معضلات این قشر از مرکز دنبال می شود که گزارشات در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.‌

گفتنی است؛ در این نشست خبرنگاران مسائل و مشکلات این صنف را عنوان و از نمایندگان مجلس خواستار رسیدگی به آنان در دولت جدید شدند.‌

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه